مطالب مرتبط:
سرمای هوا و بارش برف در ارتفاعات/ هنگام صعود احتیاط کنید
سرمای هوا و بارش برف در ارتفاعات/ هنگام صعود احتیاط کنید
تهران قدیم| تصاویری جالب از بارش برف، 50 سال قبل
تصاویری از بارش برف، 50 سال قبل در تهران
بارش متناوب برف و باران در تهران/ افزایش نسبی دما از جمعه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 08:352024-02-29اجتماعي

سرمای هوا و بارش برف در ارتفاعات


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به فعالیت سامانه بارشی و سرد در ارتفاعات کشور گفت: با توجه به بارش های گسترده طی هفته جاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی مناطق کوهستانی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (10 و 11 اسفندماه) اظهارکرد: پنجشنبه تداوم فعالیت سامانه بارشی و سرد در نیمه شرقی کشور و با شدت کمتر در مناطق مرکزی ایران، بارش برف و باران همراه با وزش باد شدید، کولاک برف و احتمال بهمن همچنین جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها همراه با بارش تگرگ و وقوع رعدوبرق در جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

وی افزود: در این روز جوی غالبا پایدار و کاهش محسوس دمای شبانه و اوایل صبح در نیمه غربی کشور و وزش باد گاهی شدید نیز دور از انتظار نیست.

 رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی مناطق کوهستانی کشور طی جمعه گفت: استقرار هوای پایدار در بیشتر مناطق کشور همراه با سرمای شدید شبانه و تداوم بارش برف همراه با وزش باد شدید در ارتفاعات شمال شرق پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان در ارتفاعات شمال تهران استقرار جوی غالبا پایدار، گاهی وزش باد موقتی شدید و کاهش محسوس دمای شبانه دور از انتظار نیست.


برچسب ها: فعالیت سامانه بارشی - مناطق کوهستانی - بارش - تداوم فعالیت سامانه بارشی - سامانه بارشی - مدیریت بحران - پیش بینی
آخرین اخبار سرویس:

سرمای هوا و بارش برف در ارتفاعات

سرمای هوا و بارش برف در ارتفاعات