مطالب مرتبط:
آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با نیازهای ویژه خراسان رضوی
این آقای چینی اولین باری که اومده ایران برای خواستگاری و ازدواج، توی ماه رمضان بوده.../ویدیو
اولین روز ماه رمضان 1403 اعلام شد
اولین روز ماه رمضان 1403 اعلام شد
احداث اولین شهرک اقتصاد دانش بنیان در منطقه آزاد ماکو/ برگزاری همایش با حضور سفرای کشورهای عضو اکو برای ایجاد منطقه لجستیک در اردیبهشت 1403 :: ایران تحلیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 13:152024-03-05ورزشي

برگزاری اولین دوره مسابقات جام رمضان فوتبال در خراسان رضوی


مسوول کمیته جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار مسابقات جام رمضان فوتبال در مشهد برای رده سنی 10 تا 12 سال برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مسوول کمیته جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار مسابقات جام رمضان فوتبال در مشهد برای رده سنی 10 تا 12 سال برگزار می شود.

سید خلیل موسوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مسابقات جام رمضان در خراسان رضوی اظهار کرد: جشنواره جام رمضان خراسان رضوی برای رده سنی 10 تا 12 سال برای اولین بار برگزار می شود که 24 تیم از مشهد و 12 تیم از شهرستان ها در آن حضور دارند.

وی افزود: جشنواره جام رمضان از این هفته آغاز می شود چرا که نمی خواهیم بازی ها به صورت فشرده برگزار شود، بنابراین کمی زودتر از ماه مبارک رمضان شروع خواهیم کرد تا بتوانیم همزمان با عید فطر جشن اختتامیه آن را برگزار کنیم.

موسوی گفت: در این جشنواره آن چه که بیش از هر چیز حائز اهمیت است ایجاد شرایط لذت بخش برای بچه هاست و نتیجه از اهمیت بالایی برخوردار نیست، در همین راستا برای اینکه از فضای لذت فوتبال فاصله نگیریم چند قانون مهم را تاکید و مربیان در اجرای ان همکاری خواهند کرد.

از جمله اینکه در حین بازی مربیان نمی توانند کنار زمین بازیکنان را راهنمایی کنند و صرفا در بین دو نیمه فرصت راهنمایی تیم را دارند.


برچسب ها: خراسان رضوی - هیات فوتبال خراسان رضوی - خراسان - برگزار - رمضان - فوتبال خراسان رضوی - هیات فوتبال خراسان
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره مسابقات جام رمضان فوتبال در خراسان رضوی

برگزاری اولین دوره مسابقات جام رمضان فوتبال در خراسان رضوی