مطالب مرتبط:
احتمال مذاکره ایران و آمریکا چقدر است؟ آینده برجام به کدام سمت خواهد رفت؟
احتمال مذاکره ایران و آمریکا چقدر است؟ آینده برجام به کدام سمت خواهد رفت؟
آمریکا به قدرت نظامی ایران اعتراف کرد+ فیلم
تحریم ها علیه ایران، دورویی و نفاق دولت آمریکا است
آمریکا صلاحیت اظهارنظر درباره برنامه هسته ای ایران را ندارد/ امکان ارسال مستقیم کمک ها به غزه را نداریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 21:252024-03-11بين الملل

دیپلمات پیشین: آمریکا به دنبال مذاکره با ایران است


تحولات جهانی در نقاط مختلف دنیا پیگیری می شود؛ اما بیش از همه تحولات هنوز هم بحث جنگ غزه و اوکراین و روسیه درصدر اخبار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه آرمان ملی، جایی که در جنگ غزه غربی ها، اعراب و طرفین درگیر در جنگ به دنبال رسیدن به آتش بسی مدت دار هستند که گفته می شد تا فرا رسیدن ماه رمضان اتفاق خواهد افتاد، اما کارشکنی های اسراییل در نشست های مختلف همچنان موجب عدم تحقق این مساله شده است.

از طرف دیگر در میدان جنگ روسیه و اوکراین به نظر می رسد که اوکراینی ها توانایی لازم را برای مقابله با روس ها ندارند و پس از سقوط شهر استراتژیک آودیکا دیگر اوکراینی ها روحیه خود را از دست داده اند و از سوی دیگر نیز غربی ها حمایت عملی خود را از اوکراین برداشته اند.

در فضایی دیگر اخیرا شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی نشستی برگزار کرده و به رغم اینکه به نظر می رسید در آن قطعنامه یا بیانیه ای علیه ایران صادر شود این روند در مورد روسیه اتفاق افتاد تا برخی از نوع مواجهه و ارتباط جدید آژانس با ایران سخن بگویند.

البته در این میان انتخابات پیش روی آمریکا نیز بر تمامی مسائل سایه انداخته و بایدن و دلتمردانش در تلاشند تا از تمامی تحولات و اتفاقات به نفع خود بهره ببرند.


برچسب ها: اوکراین - آژانس بین المللی انرژی اتمی - آژانس بین المللی انرژی - جنگ روسیه و اوکراین - دیگر - شورای حکام آژانس - آژانس بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات پیشین: آمریکا به دنبال مذاکره با ایران است

دیپلمات پیشین: آمریکا به دنبال مذاکره با ایران است