مطالب مرتبط:
شرکت های دانش بنیان و فناور راهی نمایشگاه نفت و گاز روسیه می شوند
لحظه انفجار موتورها پس از شاخ به شاخ شدن
انفجار خانه ای در بولوار ساجدی مشهد/ 2 نفر مصدوم شدند
شهادت افسر سوری بر اثر انفجار بمب در «درعا»
ویدیو | لحظه انفجار موتور حامل مواد محترقه بعد از تصادف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 05:452024-03-18حوادث

انفجار کپسول گاز 2 گچسارانی را راهی بیمارستان کرد


سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت و سوختگی دو نفر مرد 47 و 21 ساله در اثر انفجار کپسول گاز خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت و سوختگی دو نفر مرد 47 و 21 ساله در اثر انفجار کپسول گاز خبر داد.

محمد امین نیکویی نژاد افزود: ساعت 40 دقیقه بامداد روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازانفجار کپسول گاز حین پر کردن به واحد ارتباطات اورژانس 115 استان در گچساران اعلام شد و بلافاصله تیم فوریت پزشکی از پایگاه اورژانس سه شهری گچساران به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارکرد: متاسفانه علیرغم هشدار های لازم به همشهریان شاهد سوختگی و آسیب دو نفر مرد 47 و 21 ساله در انفجار کپسول گاز حین پرکردن بودیم که پس از دریافت اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد، نیکویی نژاد در پایان با اشاره به وقوع تعدادی حوادث مشابه از آغاز فصل سرما تا کنون بیان کرد: از شهروندان گرامی خواهشمند است ضمن رعایت اصول ایمنی و بررسی استانداردهای لازم از وسایل گاز سوز استفاده نمایند و از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد جدا بپرهیزند.


برچسب ها: انفجار کپسول گاز - انفجار کپسول - کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - کپسول گاز - استان کهگیلویه - اورژانس 115
آخرین اخبار سرویس:

انفجار کپسول گاز 2 گچسارانی را راهی بیمارستان کرد

انفجار کپسول گاز 2 گچسارانی را راهی بیمارستان کرد