مطالب مرتبط:
تکرار ابوغریب، این بار در فلسطین
نامه جدید وزیر خارجه ایران به نهادهای بین المللی در مورد فلسطین و جنایت های اسراییل/ امیرعبداللهیان: زنگ خطر وقوع بی سابقه ترین فاجعه انسانی قرن حاضر به صدا درآمده است/ رژیم جنایتکار اسراییل، عامدانه سیاست نابودی کامل «ملت و هویت فلسطین» را تعقیب می کند
گروههای مقاومت فلسطین: بدون توقف کامل تجاوزات دشمن هیچ توافقی وجود نخواهد داشت
حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه
موضوع تشکیل کشور فلسطین در حال حاضر قابل طرح نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 07:502024-03-14بين الملل

تکرار ابوغریب، این بار در فلسطین


ده ها اسیر فلسطینی که از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده اند، در گفت وگو با روزنامه آمریکایی از شکنجه هایی سخن گفتند که در دوره اسارت متحمل شدند.

- هنگامی که نظامیان صهیونیست بهاء ابو رکبه را پس از سه هفته در نزدیکی یکی از گذرگاه های مرزی غزه آزاد کردند، این زندانی 24ساله فلسطینی به دشواری راه می رفت؛ چراکه در مدت اسارت خود مکرراًً با قنداق اسلحه ضربه خورده و توسط نظامیان صهیونیست از ناحیه کشاله ران آسیب دیده بود.

پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه هجوم آورده و در اقدامی که به گفته آن ها با شناسایی اعضای حماس صورت گرفته، هزاران نفر از فلسطینیان ساکن غزه را به اسارت گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال با چندین نفر از اسرای آزادشده، گفت وگو و خاطرات دردناک آن ها از دوران اسارت را مکتوب کرده است.

اسرای فلسطینی در این گفت وگوها اظهار کردند که نظامیان صهیونیست در جلسات بازجویی آن ها را ضرب وجرح کرده و در بازه های زمانی طولانی تحت شرایط استرس زا قرار داده اند.

بهاء ابو رکبه که در تیم درمانی صلیب سرخ فعالیت دارد، به وال استریت ژورنال گفت: فقط دعا می کردم زنده بمانم.

او گفت بعضی روزها صهیونیست ها وادارش می کردند که تا 20 ساعت در روز زانو بزند، درحالی که دستانش را با طناب بالای


برچسب ها: صهیونیست - نظامیان صهیونیست - فلسطین - فلسطینی - رژیم صهیونیستی - روزنامه وال استریت ژورنال - زندان های رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ابوغریب، این بار در فلسطین

تکرار ابوغریب، این بار در فلسطین