مطالب مرتبط:
سرمایه گذارن طلا بخوانند؛گرانی راه است؟
فوری؛ دارندگان بیمه سلامت بخوانند
آخرین خبر درباره ساماندهی استخدام کارکنان دولت امروز یکشنبه 27 اسفند ماه 1402 به گفته سخنگوی شورای نگهبان | نیروهای شرکتی بخوانند
سرمایه گذاران رمز ارز بخوانند/پیش بینی عجیب برای قیمت بیت کوین
سرمایه گذارن طلا بخوانند؛گرانی راه است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 17:002024-03-18اقتصادي

متقاضیان مسکن مهر بخوانند


مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با یادآوری اینکه 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت است، گفت: تاکنون 755 هزار قرارداد بانکی برای پروژه های نهضت ملی مسکن منعقد شده است.

-  ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی و محمدرضا مهدیار اسماعیلی رییس صندوق ملی مسکن در برنامه گفت وگوی ویژه خبری به تشریح روند اجرا و تکمیل پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه 240 هزار واحد مسکن مهر از دولت های قبلی به دولت سیزدهم رسید گفت: تا به امروز از این تعداد 124 هزار واحد در کل کشور به بهره برداری رسیده و 124 هزار واحد دیگر باقی مانده است که به مردم قول می دهیم تا پایان سال آینده کل پرونده مسکن مهر در شهرهای مختلف ببندیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 68 هزار واحد مسکن مهر به 75 درصد رسیده و 30 هزار واحد از آنها مشکلات حقوقی و تعاونی دارند که از طریق وزارت تعاون و سازمان ملی زمین پیگیر رفع مشکلات آنها هستیم.

وی گفت: دلیل اصلی عدم پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است.


برچسب ها: وزارت راه و شهرسازی - مسکن - مسکن مهر - راه و شهرسازی - وزارت راه - هزار - شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان مسکن مهر بخوانند

متقاضیان مسکن مهر بخوانند