مطالب مرتبط:
ببینید | درخواست لباس سعید مهری از سوی هواداران آپوئل
ببینید | درخواست لباس سعید مهری از سوی هواداران آپوئل
راهنمای شستشوی لباس نوزاد و کودک با بهترین شوینده ها/ لباس نوزاد رو با چی بشوریم؟
عکس همسر بهرام رادان با لباس های بارداری ! + عکس های جذاب
4 آرایشگاه و مزون لباس در مشهد پلمب شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 12:152024-03-05ورزشي

مردی که لباس سبزش را نفروخت


دوستان و مربیانش او را به مرد وفادار ذوب آهن می شناسند و می گویند زندگی اش را وقف فوتبال کرده است، اما حال نوبت مسئولان است که خانواده اش را رها نکنند.

- ایسنا/اصفهان دوستان و مربیانش او را به مرد وفادار ذوب آهن می شناسند و می گویند زندگی اش را وقف فوتبال کرده است، اما حال نوبت مسئولان است که خانواده اش را رها نکنند.

خبر درگذشت ناگهانی حسن استکی، سرمربی تیم فوتبال امید ذوب آهن و پیشکسوت و بازیکن اسبق سبزپوشان در آخرین روز هفته گذشته، جامعه فوتبال اصفهان را در شک فرو برد.

حسن استکی، متولد 1342 در تهران بود که به مدت هفت سال بازوبند کاپیتانی سبزپوشان اصفهان را بر عهده داشت و به عنوان یکی از متعصب ترین بازیکنان ذوب آهن حتی پس از بازنشستگی باز هم در سمت مربی و سرمربی گری در جمع ذوبی ها باقی ماند.

او که پس از مربی گری تیم بزرگسالان، در قامت سرمربی تیم فوتبال امید ذوب آهن مشغول به فعالیت بود، یازدهم اسفند ماه بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت که ایسنا به رسم احترام و یادگار با دو پیشکسوت نام آشنا و همراه او صحبت کرده است.

حسین چرخابی، سرمربی اسبق طلایی پوشان سپاهان اصفهان سخنش را با درخواستی از مجموعه ذوب آهن آغاز کرد و می گوید: از باشگاه ذوب آهن می خواهم قدر پیشکسوتانش را بداند و پس از آن ها نیز به خانواده هایشان توجه کند.


برچسب ها: ذوب آهن - فوتبال - مربی - تیم فوتبال امید - تیم فوتبال - سرمربی - اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

مردی که لباس سبزش را نفروخت

مردی که لباس سبزش را نفروخت