مطالب مرتبط:
کتاب عکس «نزدیک تر» رونمایی شد
آیین رونمایی از 19 جلد کتاب موسوعه جهاد و مقاومت برگزار شد
از کتاب فرصت های سرمایه گذاری ایدرو رونمایی می شود
کتاب «نقاشان کرمانشاه» رونمایی شد
آیین رونمایی 19 جلد کتاب موسوعه جهاد و مقاومت برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 19:102024-03-05سياسي

کتاب «به اروند رسیدیم» رونمایی شد


رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت:تاریخ شفاهی این فرماندهان دفاع مقدس روایت صرفا تاریخی و توصیفی نیست بلکه پاسداشت هویت دینی و انقلابی و معرفی الگو برای نسل های جدید است.

- رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت:تاریخ شفاهی این فرماندهان دفاع مقدس روایت صرفا تاریخی و توصیفی نیست بلکه پاسداشت هویت دینی و انقلابی و معرفی الگو برای نسل های جدید است.

تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس یکی از شیوه های پژوهش تاریخی است که به شرح و شناسایی وقایع مهم تاریخی با روایت پدیدآوران حماسه ها و یا ناظران حوادث می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نایینی که در مراسم رونمایی از کتاب دو جلدی به اروند رسیدیم خاطرات سردار کریم نصر اصفهانی سخن می گفت، اظهار کرد: ملت ایران در این جنگ سنگین با جبهه استکبار در 22 بهمن امسال و در ادامه آن در انتخابات اسفندماه اثبات کرد، همچنان پای کار نظام و در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور جدی، معنی دار و بازدارنده دارد و این جلسه در حقیقت آیین تکریم و تجلیل از یکی از سرآمدان، مفاخر و چهره های ماندگار و پیشکسوت دفاع مقدس، سردار جانباز پاسدار کریم نصر اصفهانی فرمانده قهرمان تیپ و لشکر 44 قمر بنی هاشم علیه السلام سپاه در دوران دفاع مقدس است.


برچسب ها: دفاع مقدس - تاریخ - تاریخ شفاهی - فرماندهان - تاریخی - دفاع - مقدس
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «به اروند رسیدیم» رونمایی شد

کتاب «به اروند رسیدیم» رونمایی شد