مطالب مرتبط:
مقام نظامی عراق: یک سرکرده داعش در شمال بغداد کشته شد
حمله ترکیه به شمال عراق/ یکی از عناصر ارشد پ.ک.ک کشته شد
داعش 47 زن را ربود + جزییات
ربوده شدن 47 زن از سوی داعش + جرییات
حمله داعش به مردم محلی سوریه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 20:292024-03-06بين الملل

یک سرکرده داعش در شمال بغداد کشته شد


سرلشکر «تحسین الخفاجی» تاکید کرد که وضعیت امنیتی در این شهرک – واقع در 40 کیلومتری شمال بغداد – باثبات است و امنیت بغداد را تهدید نمی کند.

- سرلشکر تحسین الخفاجی تاکید کرد که وضعیت امنیتی در این شهرک – واقع در 40 کیلومتری شمال بغداد – باثبات است و امنیت بغداد را تهدید نمی کند.

سخنگوی عملیات مشترک عراق امروز (چهارشنبه) در سخنانی از کشته شدن یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در شهرک الطارمیه در شمال بغداد خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از رسانه های عراقی، سرلشکر تحسین الخفاجی تاکید کرد که وضعیت امنیتی در این شهرک – واقع در 40 کیلومتری شمال بغداد – باثبات است و امنیت بغداد را تهدید نمی کند.

  الخفاجی همچنین گفت: حوادث اخیر، باعث تغییر این واقعیت نخواهد شد که با توجه به کنترل نیروهای نظامی و امنیتی عراق بر شرایط کشور، تروریسم آخرین روزهای خود را سپری می کند.

  وی تصریح کرد: با توجه به اجرای استراتژی مبتنی بر عملیات اطلاعاتی، هسته های پنهان داعش به زودی ریشه کن خواهند شد و در ماه های گذشته ضربات بی سابقه ای به این گروه تروریستی وارد شده است که طی آن، بزرگترین سرکرده های آن به هلاکت رسیده اند.

  سخنگوی عملیات مشترک عراق همچنین گفت: عملیات اطلاعاتی گسترده ای برای رصد و تعقیب بقایای تهدیدات امنیتی در جریان است که این امر باعث ا


برچسب ها: بغداد - امنیت - امنیتی - سخنگوی عملیات مشترک عراق - شمال - باثبات - گروه تروریستی داعش
آخرین اخبار سرویس:

یک سرکرده داعش در شمال بغداد کشته شد

یک سرکرده داعش در شمال بغداد کشته شد