مطالب مرتبط:
دعوت علمای اهل سنت گلستان از مردم حضور حداکثری در انتخابات/ 11 اسفند حماسه رقم خواهد خورد
دعوت مربیان و قهرمانان کاراته از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات
پیروان ادیان توحیدی پایبند به حضور حداکثری در انتخابات هستند
تداوم حماسه حضور 22 بهمن، با مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی می یابد
فعالان قرآنی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 17:252024-02-26سياسي

بهترین راهبرد برای پیشرفت و سرآمدی، حضور حداکثری در انتخابات است


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بهترین راهبرد برای بی اثر کردن تحریم ها و رسیدن به پیشرفت و سرآمدی و تثبیت اقتدار، حضور حداکثری در انتخابات است و این تنها با رأی هر ایرانی که به آینده امید دارد محقق و ممکن می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بهترین راهبرد برای بی اثر کردن تحریم ها و رسیدن به پیشرفت و سرآمدی و تثبیت اقتدار، حضور حداکثری در انتخابات است و این تنها با رأی هر ایرانی که به آینده امید دارد محقق و ممکن می شود.

دکتر علی محمد آخوندعلی اظهار کرد: دانشگاه ها همواره به سبب رسالتی که در جایگاه مسئولیت اجتماعی دارند نقشی بی بدیل در آگاهی بخشی نسبت به رویدادها در عرصه حکمرانی و تضمین کننده مشارکت مردم و حضور آگاهانه جامعه ایفا می کنند و این نقش بسیار تعیین کننده و اثرگذار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های تجلی جمهوریت و مردم سالاری دینی برای کارآمدی بهتر ساختار حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای از استحکام پایه و اساس مردمی نظام و نمادی از تاثیر مسئولیت مردم برای تعیین سرنوشت است.

آخوندعلی گفت: تحقیقا اقتدار امروز کشور در بسیاری از عرصه ها محصول تلاش همه دلسوزان و نخبگان و مرهون حضور مردم و مقاومت خستگی ناپذیر آن ها در همه صحنه ها علی رغم وجود مشک


برچسب ها: حضور حداکثری در انتخابات - دانشگاه شهید چمران اهواز - بی اثر کردن تحریم ها - حضور حداکثری - دانشگاه شهید چمران - انتخابات - بی اثر کردن تحریم
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راهبرد برای پیشرفت و سرآمدی، حضور حداکثری در انتخابات است

بهترین راهبرد برای پیشرفت و سرآمدی، حضور حداکثری در انتخابات است