مطالب مرتبط:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: رییس جمهور سند موسیقی را ابلاغ کرد
اسماعیلی: رییس جمهور سند موسیقی را ابلاغ کرد
وزیر فرهنگ: رییس جمهور سند موسیقی را ابلاغ کرد
آغاز به کار نمایشگاه قرآن از اول فروردین ماه 1403/ سند موسیقی از سوی رییس جمهور ابلاغ شد
تدوین سند تحول بنیادین آخرین خدمت شورای عالی آموزش و پرورش تاکنون 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 11:552024-03-06سياسي

سند موسیقی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد


45 سال بود که این حوزه قانون بالادستی نداشت، سند موسیقی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و سند بسیار مترقی است و الان منتشر کرده ایم و در معرض استفاده همه عزیزان قرار دادیم.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند موسیقی از سوی رییس جمهور ابلاغ شد، گفت: اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است.

45 سال بود که این حوزه قانون بالادستی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه، شانزدهم اسفند_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در اولین روز فروردین 1403 نمایشگاه بین المللی قرآن آغاز بکار خواهد کرد و همه تمهیدات فراهم شده که این نمایشگاه به بهترین نحو و با حضور همه اقشار مردمی برگزار شود.

وی افزود: بخش های جانبی در نمایشگاه برای حفظ سوره های کوچک برای خردسالان آماده سازی شده است و یک پویش میلیونی برای آن راه اندازی خواهد شد؛ تلاش می کنیم در تمامی استان ها در طول ماه مبارک رمضان این نمایشگاه را داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند موسیقی از سوی رییس جمهور ابلاغ شد، خاطر نشان کرد: اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است؛ 45 سال بود که این حوزه قانون بالادستی نداشت، سند به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و سن


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - نمایشگاه - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - شورای عالی - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سند موسیقی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد

سند موسیقی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد