مطالب مرتبط:
«نامه ای به آسمان» کتاب جدید محمدرضا شفیعی کدکنی منتشر شد
جدیدترین کتاب دکتر شفیعی کدکنی منتشر شد
فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد
فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منتشر شد
فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منتشر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 10:102024-03-19فرهنگي

چند کتاب تازه منتشر شد


کتاب های «زندگی از پشت عینک کائوچویی»، «انسان و زمین»، «شهیدان مسیحی نجران» و «مرثیه ای برای قلب شیشه ای» به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.

- کتاب های زندگی از پشت عینک کائوچویی ، انسان و زمین ، شهیدان مسیحی نجران و مرثیه ای برای قلب شیشه ای به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب زندگی از پشت عینک کائوچویی: اندیشه ها و گزین گویه ها از وودی آلن با گردآوری و ترجمه علی قنبری در 142 صفحه با شمارگان 330 نسخه و بهای 135 هزار تومان در انتشارات مروارید راهی بازار کتاب شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: آلن استوارت کونیگزبرگ مشهور به وودی آلن (متولد 1935) یکی از سرشناس ترین کارگردان ها و هنرپیشه های سینمای آمریکاست و شماری از فیلم هایش جایزه اسکار دریافت کرده است.

در کتاب حاضر، گردآورنده علاوه بر آنکه شرح جامعی از زندگی، فعالیت ها و فیلم های او به دست داده، بخش اعظم نقل قول های طنازانه-حکمت آمیز او را ذیل بیش از سی وپنج موضوع به فارسی برگردانده است.

این عبارت ها و گزین گویه ها یکی از دلایل تشخص فکری و هنری این سینماگر و کمدین بسیار سرشناس در نیمه دوم سده بیستم میلادی و قرن بعد محسوب می شود.

همچنین شهیدان مسیحی نجران: بازنویسی تاریخ پیش از اسلامِ عربستان جنوبی نوشته خوان پدرو مُنفرر_سلا با ترجمه مهناز بابایی در 100 صفحه


برچسب ها: کتاب - بازار کتاب - زندگی - بازار - وودی آلن - شیشه ای - شهیدان
آخرین اخبار سرویس:

چند کتاب تازه منتشر شد

چند کتاب تازه منتشر شد