مطالب مرتبط:
مسئول اجرای امر به معروف و نهی از منکر چه کسی می باشد؟
ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطالبه گر واقعی حقوق مردم است
رتبه برتر کشوری آموزش فریضتین از آن کهگیلویه و بویراحمد شد
استخدام 1151 معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
استخدام 1151 معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 19:202024-03-18سياسي

کهگیلویه و بویراحمد استان برتر در زمینه آموزش امر به معروف و نهی از منکر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  حجت الاسلام حمزه پیشقدم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:گزارش افراد متخلف از طریق نرم افزار (سو) به ما اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  حجت الاسلام حمزه پیشقدم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در ستاد های استان ها رخ داده برگزاری دوره های آموزشی فریضه است که در این حوزه استقبال مردم هم بسیار خوب بوده  است.

حجت الاسلام پیشقدم افزود:محتوای دوره های آموزشی امربه معروف متناسب با دوره کارشناسی است، یعنی مباحث دوره به گون های تنظیم شده که برای متوسط جامعه مفید باشد، درحقیقت این دوره برای افرادی دارای تحصیالت عالیه و افرادی که سطحشان پایین تر است، تنظیم نشده بلکه حد وسط را در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:در حقیقت این دوره آموزشی یک بسته آموزشی کامل برای آمران به معروف  و ناهیان از منکر است تا تمام مواردی که باید برای برخورد با منکر و ترویج معروف نیاز است بدانند در این دوره ها آموزش ببیند.


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - ستاد امر به معروف و نهی - ستاد امر به معروف - امر به معروف - استان کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد استان برتر در زمینه آموزش امر به معروف و نهی از منکر

کهگیلویه و بویراحمد استان برتر در زمینه آموزش امر به معروف و نهی از منکر