مطالب مرتبط:
ثبت رکورد تاریخی بیت کوین
ثبت رکورد 13.5 درصد پیشرفت ماهانه در پتروپالایش دهلران
ثبت رکورد تاریخی بیت کوین و اتریوم
ثبت رکورد تاریخی بیت کوین و اتریوم
رکورد تاریخی بیت کوین و اتریوم ثبت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:002024-03-12اقتصادي

سودسازی بیمه معلم با ثبت رکورد درآمد


کارنامه اولیه شرکت بیمه معلم نشان از تغییر به سمت سودسازی پایدار، ثبت بالاترین نسبت توانگری مالی در 11سال گذشته، اصلاح پرتفو با خارج کردن قراردادهای پرریسک و هزینه زا از پرتفوی و اصلاحات جدی برای در اختیارگرفتن سهم بیشتر از بازار بیمه در سال های آینده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کالبدشکافی ساختار سودسازی بیمه معلم و روند تولید حق بیمه بیانگر این واقعیت است که این شرکت بیمه گر در تلاش برای کسب رضایت بیمه گذاران و سهامداران گام برداشته و انتظار می رود در سال های پیش رو به سمت استحکام ساختار مالی و سودسازی حرکت کند.

افزایش 7.

5 برابری سود در 9ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شرایطی رخ داد که تیم هدایت کننده بیمه معلم از تمدید برخی قراردادهای پرریسک در رشته های با ضریب خسارت بالا دست کشید و البته قراردادهای دیگری را جایگزین یا تمدید کرد.

  •    تغییر ریل سودسازی معلم بیمه معلم که در پایان سال مالی 1401 با کاهش 94 درصدی سود خالص نسبت به سال قبل آن مواجه شده و در سال قبل زیان عملیاتی 765 میلیارد و 195 میلیون ریالی را ثبت کرده بود، در سال 1402 وارد مرحله سودسازی جدید شد و موفق شد تا پایان 9 ماهه نخست سال سود عملیاتی خود را 537 درصد رشد دهد و به 539 میلیارد و 436 میلیون ریال برساند؛ با رشد 165 درصدی، سود خالص 591 میلیارد و 252 میلیون ریال


برچسب ها: بیمه - معلم - شرکت بیمه - ساختار - توانگری مالی - تمدید - تغییر
آخرین اخبار سرویس:

سودسازی بیمه معلم با ثبت رکورد درآمد

سودسازی بیمه معلم با ثبت رکورد درآمد