موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
واردات اسباب بازی دوباره ممنوع شد؟
واردات اسباب بازی ممنوع شد؟
واردات اسباب بازی ممنوع شد
واردات اسباب بازی ممنوع شد
واردات اسباب بازی دوباره ممنوع شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 10:402024-02-22دانش

واردات اسباب بازی دوباره ممنوع شد؟


از سال 1397 واردات اسباب بازی به دلیل محدودیت های ارزی ممنوع شد، اما از بهمن سال گذشته با در نظر گرفتن محدودیت هایی، واردات این محصول باز شده است.

- واردات اسباب بازی بعد از یک دوره ممنوعیت کامل، از سال گذشته به طور محدود و فقط در بخش هایی که تولید داخل وجود ندارد، از سر گرفته شده بود، اما اخیرا دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرده که در این حوزه ورود کرده و بلافاصله جلوی واردات اسباب بازی گرفته شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال 1397 واردات اسباب بازی به دلیل محدودیت های ارزی ممنوع شد، اما از بهمن سال گذشته با در نظر گرفتن محدودیت هایی، واردات این محصول باز شده است.

بر این اساس طبق گفته های مهدی زاده، رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی، واردکننده باید با سابقه و دارای تخصص باشد، تولیدکننده ها در اولویت واردات قطعات و ماشین آلات هستند، واردات اسباب بازی نیمه ساخته و قطعات در اولویت هستند و واردات کالا هایی که مشابه تولید داخل دارند نیز مجاز نیست.

  به عبارت دقیق تر طبق اعلام وزارت صمت این ثبت سفارش واردات از طریق کارتابل فنی انجام می شود یعنی ابتدا توانمندی داخلی در سامانه توانیران استعلام می شود و اگر امکان تولید و تامین از داخل نبود از طریق ثبت سفارش واردات، تامین کالا صورت می گیرد.


برچسب ها: اسباب بازی - واردات - بازی - محدودیت - شورای عالی انقلاب فرهنگی - ممنوع - شورای عالی انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

واردات اسباب بازی دوباره ممنوع شد؟

واردات اسباب بازی دوباره ممنوع شد؟