مطالب مرتبط:
اولویت همکاری با کشورهای آسیایی یکی از اصول سیاست خارجی دولت سیزدهم است
استفاده از ابزارهای دیپلماسی علمی در سیاست خارجی، تامین کننده منافع ملی است
کلیدواژه اصلی سیاست خارجی خاورمیانه ایِ آمریکا چیست؟
زاکانی: 2500 اتوبوس خارجی برقی خریدیم
رضا رشیدپور در کنار خواننده مشهور خارجی (عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 12:152024-02-21سياسي

سیاست خارجی خانواده محور


اکثریت قریب به اتفاق تحلیلگران حوزه روابط بین الملل، تردیدی در ضرورت تهدید زدایی از رویه ها و روندهای جهانی که به بروز بحران های اجتماعی منجر می شود، - اکثریت قریب به اتفاق تحلیلگران حوزه روابط بین الملل، تردیدی در ضرورت تهدید زدایی از رویه ها و روندهای جهانی که به بروز بحران های اجتماعی منجر می شود، ندارند.

سبک زندگی، خانواده و جمعیت، با تغییر ارزش ها و هنجارهای فطری، امروز به مسأله ای جهانی با راه حل ها و زمان های محدود، تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در یادداشتی در جام جم نوشت: جریان سلطه به جای یافتن راه های برون رفت از هنجارشکنی های غیرعرفی، طی یک دهه اخیر تمرکز ویژه ای روی جنگ شناختی صورت داده است.

در یک نبرد فرهنگی، شاهد قداست زدایی در قبال خطوط قرمز فطری ـــ اخلاقی و در مقابل، عادی سازی مناسبات غیرانسانی و قبیح هستیم.

این فعل و انفعالات در اتاق های فکر جریان سلطه، طراحی و از طریق مجاری رسمی و غیررسمی به اذهان و افکار تسری پیدا می کند و خانواده مهم ترین بستری است که قادر به پذیرش یا پس زدن این الگوی زیستی نادرست و قبیح خواهد بود.

به عبارت بهتر، خانواده مهم ترین نهادی است که مخاطب جنگ شناختی غرب بوده و اصلی ترین دلیل تمرکززدایی از نهاد خانواده طی سال های اخی


برچسب ها: سازمان فرهنگ و ارتباطات - جهانی - اجتماعی - خانواده - رییس سازمان - روابط - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خارجی خانواده محور

سیاست خارجی خانواده محور