مطالب مرتبط:
دانش آموزان پیک نوروزی ندارند/ تکالیف مهارت محور در تعطیلات عید
مدارس فارس آماده پذیرش 40 هزار مهمان نوروزی هستند
پیک نوروزی حذف شد؟
تعطیلات نوروزی مدارس چه زمانی شروع می شود؟
امسال دانش آموزان پیک نوروزی دارند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 12:302024-03-10اجتماعي

تکالیف مهارتی جایگزین پیک نوروزی در مدارس


طریفی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال مانند سال های گذشته پیک نوروزی نداریم، گفت: مدارس می توانند به جای تکالیف نوشتاری تکالیف مهارتی را جایگزین کنند.

- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال مانند سال های گذشته پیک نوروزی نداریم و مدارس می توانند به جای تکالیف نوشتاری تکالیف مهارتی را جایگزین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حمید طریفی حسینی، در نشست خبری با بیان اینکه آموزش ابتدایی اساس و رکن نظام تعلیم و تربیت است، از ریل گذاری جدید در این معاونت خبر داد و افزود: نگاه ما یک نگاه سیستمی است تا عناصر و ذی نفعان را در محیط پیرامون نظام آموزشی کشور درگیر کنیم بر همین اساس از دیگر نهادها مثل شورای عالی آموزش و پرورش، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع یاری گرفتیم.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: مدارس کشور تا 28 اسفند به فعالیت خود ادامه می دهند و معلمان باید در مدارس حضور داشته باشند.

طریفی با بیان اینکه امسال مانند سال های گذشته پیک نوروزی نداریم، افزود: مدارس می توانند به جای تکالیف نوشتاری تکالیف مهارتی را جایگزین کنند.

وی به طرح فرصت های برابر یادگیری اشاره کرد و گفت ما در ذیل این محور تلاش کردیم در ذیل ساحت های ششگانه آموزشی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مثل ساحت اعتقادی و ساحت علمی فن


برچسب ها: معاون آموزش ابتدایی - آموزش و پرورش - وزارت آموزش و پرورش - آموزش - پیک نوروزی - جایگزین - ابتدایی
آخرین اخبار سرویس:

تکالیف مهارتی جایگزین پیک نوروزی در مدارس

تکالیف مهارتی جایگزین پیک نوروزی در مدارس