مطالب مرتبط:
فروش نامی نو در تهران از چه زمانی آغاز شد؟
خودروی شاسی بلند روی سقف ساینا در اتوبانی در تهران
حرف عجیب رییس شورای شهر تهران در مورد قتل یک پاکبان
خودروی شاسی بلند روی سقف ساینا در اتوبانی در تهران
نرخ فروش تاکسی برقی های تهران اعلام شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 10:002024-02-21اقتصادي

8147 نفر از زندانیان تهران شاغل هستند


کل زندانیان شاغل در زندان های تهران 8147 نفر هستند که از این تعداد زندانیان 3247 نفر اشتغال نشسته دارند و 2334 نفر شاغل کارگاهی و 2266 در زندان های باز مشعول به کارند.

- مدیرکل زندان های استان تهران گفت: کل زندانیان شاغل در زندان های تهران 8147 نفر هستند که از این تعداد زندانیان 3247 نفر اشتغال نشسته دارند و 2334 نفر شاغل کارگاهی و 2266 در زندان های باز مشعول به کارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحشمت الله حیات الغیب در آیین افتتاح کارخانه تولید دوچرخه که با مشارکت شرکت مهندسی چرخ صنعت اشراق و بنیاد تعاون زندانیان استان البرز در ندامتگاه قزلحصار برگزار شد، گفت: امروز سازمان زندان ها نقش بی بدیلی در ایجاد نظم و آرامش و امنیت اجتماعی ایفا می کند.

در جوامع بشری و انسانی زندان ضرورت اجتناب ناپذیر است و ما نیاز داریم که افرادی که مخل نظم در جامعه اند در محیطی همچون زندان محدود و نگهداری شوند.

وی با بیان اینکه باید حبس زندانیان همراه با اصلاح و تربیت باشد، گفت: نگاه دین اسلام به زندان و زندانی نگاه اصلاح و تربیتی است.

با همکاری و تعامل خوب مقامات قضایی استان تهران به ویژه رییس کل دادگستری تهران و دادستان تهران و بنیاد تعاون زندانیان در سال های اخیر در حوزه حرفه آموزی زندانیان کارهای خوبی انجام شده است.


برچسب ها: زندان - زندانیان - زندان ها - زندان های تهران - تهران - شاغل - زندان های استان تهران
آخرین اخبار سرویس:

8147 نفر از زندانیان تهران شاغل هستند

8147 نفر از زندانیان تهران شاغل هستند