مطالب مرتبط:
برخورد با 173 پرونده تخلف در مدارس غیردولتی
استقبال برای افزایش هنرستان های غیردولتی/ پرداخت وام به مؤسسان هنرستان
شعب رای در شهرهای خراسان جنوبی 22 درصد افزایش یافت
مصطفی معین: برپایه یک پیمایش ایرانیان، بی اعتمادی در سطح عمومی به 81 درصد می رسد! سیاستمداران در پایین ترین سطح اعتماد عمومی قرار دارند/ خودکشی در ایران هنوز از میانگین جهانی پایین تر است ولی روندی رو به افزایش دارد
رسانه ها با هم افزایی شرایط مشارکت انتخابات را افزایش دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 12:502024-02-21اجتماعي

ملاک های افزایش «شهریه» مدارس غیردولتی


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش میزان افزایش «شهریه» مدارس غیردولتی در سال آینده را براساس عملکرد آن ها عنوان کرد.

- رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش میزان افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال آینده را براساس عملکرد آن ها عنوان کرد.

همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، امروز (2 اسفندماه) محمودزاده با حضور در غرفه ایسنا، دراین خصوص افزود: حداقل و حداکثر میزان شهریه مدارس غیردولتی بر اساس 6 شاخص که در ماده 15 و 16 قانون تاسیس مدارس غیرانتفاعی آمده، مشخص می شود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش افزود: بر اساس این شاخص ها فرمول گذاری شهریه هر مدرسه انجام و مدارس مدارک خود را برای تعیین میزان شهریه بارگذاری می کنند.

محمودزاده با تاکید بر اینکه در تعیین افزایش شهریه ها میزان تاب آوری مردم نیز مدنظر قرار می گیرد ادامه داد: کنترل شهریه بالا در دستور کار است تا مدارس بتوانند بر اساس اولویت های آموزش و پرورش خدمات خود را کیفی کنند.

انتهای پیام


برچسب ها: مدارس غیردولتی - وزارت آموزش و پرورش - رییس سازمان مدارس - مشارکت های مردمی - مدارس - مراکز غیردولتی - شهریه مدارس غیردولتی
آخرین اخبار سرویس:

ملاک های افزایش «شهریه» مدارس غیردولتی

ملاک های افزایش «شهریه» مدارس غیردولتی