مطالب مرتبط:
ترافیک سنگین در این معابر تهران؛ درخواست پلیس از مردم
ترافیک سنگین در این معابر تهران؛ درخواست پلیس از مردم
تونل شماره یک ایلام -مهران امروز زیر بار ترافیک رفت
توصیه های مسئولان شهری دوبی برای کاهش ترافیک رمضان
اعلام جزییات اجرای طرح ترافیک نوروزی در راه های مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1402 ساعت 13:452024-03-15سياسي

ترافیک قلعه نو؛ درد کهنه مردم


حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه ترافیک قلعه نو یکی از معضلات شهرهای دیار 15 خرداد است، اظهار کرد: حجم تردد یک جاده و یک مسیر برای چند شهر به سوی تهران کافی نیست و احداث یک جاده دیگر ضرورت دارد.

- ایسنا/تهران حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه ترافیک قلعه نو یکی از معضلات شهرهای دیار 15 خرداد است، اظهار کرد: حجم تردد یک جاده و یک مسیر برای چند شهر به سوی تهران کافی نیست و احداث یک جاده دیگر ضرورت دارد.

سید محسن محمودی در نمازجمعه امروز 26 اسفندماه ورامین با اشاره به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت و سال جدید گفت: این تقارن یک فرصت معنوی و ملکوتی است، پیشاپیش حلول سال جدید را تبریک می گویم، ایام عید یقیناً ما را از توجهات معنوی در مساجد غافل نخواهد کرد، حتماً صله رحم را در ایام ماه رمضان داشته باشید، شب های بلند فرصت مناسبی برای دید و بازدیدها است.

وی مسائل مربوط به فلسطین و غزه را دردناک خواند و افزود: امروز 162 روز است، که فلسطین حمله صهیونیست های جنایتکار را تجربه می کند، تاکنون 31 هزار نفر به شهادت رسیدند، 73 هزار نفر مجروح شده اند و گرسنگی بزرگترین تهدید علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه است، حتی مردم منتظر در صف غذا را بمباران کرده اند و عده ای را به شهادت رساندند.


برچسب ها: سید محسن محمودی - خطبه های نماز جمعه - محسن محمودی - سید محسن - حجت الاسلام - قلعه نو - محمودی
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک قلعه نو؛ درد کهنه مردم

ترافیک قلعه نو؛ درد کهنه مردم