مطالب مرتبط:
لزوم اقدام برای حفاظت از گونه های در خطر انقراض
خطر انقراض گونه های ارزشمند در کمین حیات وحش
ایده های خلاقانه برای تزیین مبل هفت نفره / نئوکلاسیک یا چستر بدون توجه به سلیقه
جواد نکونام حضور در این ضیافت را ممنوع کرد
علت اصلی تصادفات در سفرهای نوروزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 08:252024-03-04اجتماعي

تزیین سفرهای هفت سین با گیاهان و جانوران در حال انقراض ممنوع


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به مناسبت روز های پایانی سال هشدار داد: تزیین سفرهای هفت سین با گیاهان و جانوران در حال انقراض ممنوع است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به مناسبت روز های پایانی سال هشدار داد: تزیین سفرهای هفت سین با گیاهان و جانوران در حال انقراض ممنوع است.

اسدالله حاتمی، امروز 14 اسفند به خبرنگاران گفت: هر ساله در ایام پایانی سال و به بهانه خرید و فروش ملزومات سفره هفت سین، برخی افراد سودجو اقدام به عرضه و فروش گونه های جانوری و گیاهی در معرض خطر انقراض و بعضاً مهاجم می کنند که این امر جرم بوده و پیگرد قانونی دارد.

حاتمی، خرید و فروش گونه های گیاهی و جانوری وحشی را در استان ممنوع اعلام کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش خرید و فروش برخی حیوانات وحشی در این ایام، متأسفانه عده ای افراد فرصت طلب و سودجو در کنار فروش ماهی قرمز، اقدام به عرضه و فروش غیرمجاز گونه های جانوری از جمله سمندر لرستانی، لاک پشت، مار و.

و برخی گونه های گیاهی مهاجم مانند سنبل آبی می کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت قانونی نگهداری، حمل، عرضه، خرید، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا کشته و اجزای آنها، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این جهت، ضمن تو


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست - خراسان جنوبی - خرید و فروش - حفاظت محیط زیست - هفت سین - انقراض - گونه های گیاهی و جانوری
آخرین اخبار سرویس:

تزیین سفرهای هفت سین با گیاهان و جانوران در حال انقراض ممنوع

تزیین سفرهای هفت سین با گیاهان و جانوران در حال انقراض ممنوع