مطالب مرتبط:
نتانیاهو برای «پساجنگ» غزه طرح داد
افشای طرح خیالپردازانه نتانیاهو برای مدیریت غزه بعد از جنگ
نتانیاهو طرح اداره نوار غزه پس از جنگ را ارائه کرد / نوار غزه توسط «مقامات محلی با تجربه و حرفه ای» مدیریت خواهد شد / اسراییل قادر خواهد بود در سرتاسر نوار غزه دست به عملیات نظامی بزند / ساکنان غزه هم به جز بخشی که برای نظم عمومی خواهد بود، غیرمسلح خواهند شد
واکنش تشکیلات خودگردان فلسطین به طرح نتانیاهو برای «روز بعد از جنگ غزه»
واکنش تشکیلات خودگردان فلسطین به طرح نتانیاهو برای مرحله «پساجنگ» در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 10:552024-02-24بين الملل

اولمرت: غزه فقط یک گام از طرح «باند» نتانیاهو است


نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد غزه «تنها یک گام» در طرح کابینه این رژیم برای «پاکسازی» کرانه باختری از فلسطینیان، تخلیه مسجدالاقصی از مسلمانان و الحاق اراضی فلسطینی به «اسراییل» است.

- نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد غزه تنها یک گام در طرح کابینه این رژیم برای پاکسازی کرانه باختری از فلسطینیان، تخلیه مسجدالاقصی از مسلمانان و الحاق اراضی فلسطینی به اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی درجریان گفت وگو با روزنامه عبری زبان هاآرتص ضمن توصیف کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به یک باند ، تصریح کرد: هدف نهایی دو جناح راست افراطی، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بتسلییل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، اشغال نوار غزه نیست.

اولمرت در ادامه افزود: حتی شهرک سازی در سراسر نوار غزه ویران شده، هدف نهایی این گروه متوهم نیست که قدرت را در اسراییل به دست گرفته اند.

وی همچنین گفت: غزه فقط یک فصل مقدماتی و سکویی است که این باند می خواهد از آن به عنوان پایه و اساسی برای نبرد واقعی استفاده کنند که آرزوی آن را دارند؛ یعنی نبرد کرانه باختری و کوه معبد (مسجدالاقصی) و هدف نهایی این باند پاکسازی کرانه باختری از ساکنان فلسطینی، پاکسازی کوه معبد از نمازگزاران مسلمان و


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - نخست وزیر سابق - صهیونیستی - نخست وزیر - رژیم - فلسطینی - وزیر
آخرین اخبار سرویس:

اولمرت: غزه فقط یک گام از طرح «باند» نتانیاهو است

اولمرت: غزه فقط یک گام از طرح «باند» نتانیاهو است