مطالب مرتبط:
وزارت بهداشت آلمان برای شرایط جنگی آماده می شود
وزارت بهداشت آلمان برای شرایط جنگی آماده می شود
حضور افسران نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه در اوکراین/هشدار درباره وقوع جنگ میان روسیه و آلمان
ساقط کردن بمب افکن روسیه توسط اوکراین/ حضور افسران نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه در اوکراین/هشدار درباره وقوع جنگ میان روسیه و آلمان
محمد قاسمی: فاجعه بودجه 1403، نتیجه اجرای نادرست بودجه دو مرحله ای است/دولت پول نفت ندارد و هزینه ها هم درحال افزایش هستند/بودجه سال بعد نشان دهنده جنگ منابع در کشور است/جیب فولادی ها و پتروشیمی ها حتما خالی تر خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 10:102024-03-03بين الملل

وزیر بهداشت آلمان: سیستم درمانی کشور باید برای جنگ آماده شود


وزیر بهداشت آلمان گفت، کشور باید سیستم بهداشت و درمان را طوری ارتقا دهد که بتواند در مواجهه با شرایط بحرانی مانند یک پاندمی جدید یا یک درگیری نظامی آماده باشد.

- وزیر بهداشت آلمان گفت، کشور باید سیستم بهداشت و درمان را طوری ارتقا دهد که بتواند در مواجهه با شرایط بحرانی مانند یک پاندمی جدید یا یک درگیری نظامی آماده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارل لوترباخ وزیر بهداشت آلمان از حزب سوسیال دموکراتیک همچنین گفت: لایحه اصلاحات سیستم بهداشت و درمان قرار است در تابستان ارائه شود و نقطه عطفی برای سیستم درمانی آلمان به شمار می رود.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، وزیر بهداشت آلمان همچنین ادامه داد، با وجود آنکه ائتلاف حاکم در پی پاندمی کرونا خواستار اصلاحاتی در سیستم بهداشت و درمان شده، اما با درگیری اوکراین این چالش ها بر سیستم مذکور مهمتر شده است.

این وزیر آلمانی توضیح داد: در صورت بروز بحران، هر پزشک، هر بیمارستان و هر مقام بهداشتی باید بداند که چه کاری باید انجام دهد.

ما به مسئولیت های واضح و مشخصی نیاز داریم مثلا درباره توزیع مجروحان زیاد در کلینیک های آلمان باید آمادگی داشته باشیم.

وزیر بهداشت آلمان همچنین خاطرنشان کرد: بیمارستان ها باید مانورهایی را انجام دهند تا بتوانند واکنشی مناسب نسبت به بلایا داشته باشند.


برچسب ها: وزیر بهداشت آلمان - بهداشت - وزیر بهداشت - بهداشت و درمان - آلمان - سیستم - درمان
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت آلمان: سیستم درمانی کشور باید برای جنگ آماده شود

وزیر بهداشت آلمان: سیستم درمانی کشور باید برای جنگ آماده شود