مطالب مرتبط:
لزوم زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده در مجلس آینده
لزوم حضور زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده در مجلس آینده
داوطلب حوزه انتخابیه بوشهر: نماینده صدای رسای مردم شود/مجلس کارآمد نماینده کارآمد می خواهد
داوطلب حوزه انتخابیه بوشهر:نماینده صدای رسای مردم باشد/مجلس کارآمد نماینده کارآمد می خواهد
انتخابات دهمین دوره مجلس در 2 حوزه کرمانشاه به دور دوم کشیده می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 16:052024-02-26سياسي

مجلس نیازمند به روزرسانی قوانین حوزه زنان است


نشست خبری ستاد بانوان شورای وحدت اصولگرایان با حضور کاندیداهای زن حاضر در فهرست این تشکل سیاسی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- نشست خبری ستاد بانوان شورای وحدت اصولگرایان با حضور کاندیداهای زن حاضر در فهرست این تشکل سیاسی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لاله افتخاری در نشست خبری ستاد بانوان شورای وحدت در پاسخ به پرسشی درباره برنامه شورای وحدت تحول برای فراکسیون بانوان در مجلس آینده دارید، گفت: سازوکارهایی در راستای شعار تحول در نظر گرفته شد و حضور هفت نامزد زن این شورا یک تحول است از این منظر که زنان سهم حزب و گروه نشدند بلکه با عدالت محوری در این شورا بر اساس شاخص ها تعیین شدند.

کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از نکات مهم، حضور نامزدهای زن جوان در کنار نامزدهای پیشکسوت است تا از این فرایند رقابت را ایجاد کنیم.

در مجلس به روزرسانی قوانین و حسن نظارت بر اجرای قوانین از باید در دستور کار فراکسیون زنان و خانواده مجلس آینده باشد و شرایط باید برای نخبگان زن بیشتر فراهم شود تا در کنار آن و در موضوع زنان مشاغل خانگی و خانوادگی هم توسعه یابد.

وی گفت: اگر ما مجلس را بشناسیم و روحیه کار جمعی داشته باشیم صرف نظر از اینکه نماینده زن یا مرد هستیم به طور قطع در کارمان موفق ظاهر


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - شورای وحدت اصولگرایان - شورای وحدت - شورا - شورای - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نیازمند به روزرسانی قوانین حوزه زنان است

مجلس نیازمند به روزرسانی قوانین حوزه زنان است