مطالب مرتبط:
مهاجری: وزیر کشور بگوید چرا بین افراد رأی دهنده و آراءی که برای کاندیداها خوانده شده، این همه تفاوت وجود دارد؟ /امکان ندارد اعتبارنامه قالیباف رد شود
اولین سخنان علی لاریجانی پس از انتخابات 1402: اگر تکثر آراء را از کشور بگیرید تبدیل به دهکده می شود!
علی لاریجانی: برخی فکر می کنند انقلابی بودن نیاز به توجیه عقلی ندارد! امام و حواریون ایشان فیلسوف عقل گرا بودند/ خطر تحجر از کفر بیشتر است / اگر تکثر آراء را از کشور بگیرید تبدیل به دهکده می شود!
لاریجانی: برخی فکر می کنند انقلابی بودن نیاز به توجیه عقلی ندارد /اگر تکثر آراء را از کشور بگیرید تبدیل به دهکده می شود!
اولین سخنان علی لاریجانی پس از انتخابات مجلس دوازدهم: اگر تکثر آراء را از کشور بگیرید تبدیل به دهکده می شود!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 15:102024-03-06سياسي

محمد مهاجری : وزیر کشور بگوید چرا بین افراد رأی دهنده و آراء خوانده شده برای کاندیداها ، این همه تفاوت وجود دارد؟


مهاجری در پاسخ به این سوال وزیر کشور که اعلام کرد آمار رای سفید و باطله 5 درصد بود تحلیل شما درباره این میزان رای باطله چیست، گفت: با در نظر گرفتن فاصله بین رأی اول مردم تهران و کل آرای مأخوذه در تهران رأی باطله منهای 10 تا 20 درصد است.

- مهاجری در پاسخ به این سوال وزیر کشور که اعلام کرد آمار رای سفید و باطله 5 درصد بود تحلیل شما درباره این میزان رای باطله چیست، گفت: با در نظر گرفتن فاصله بین رأی اول مردم تهران و کل آرای مأخوذه در تهران رأی باطله منهای 10 تا 20 درصد است.

رقم رأی باطله همان رقم 10 تا 15 درصد است که آمار آن در انتخابات ریاست جمهوری 13 درصد بود که به نظر می رسد در انتخابات امسال تاحدود 20 درصد پیش رفته است.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: رقم رأی باطله همان رقم 10 تا 15 درصد است که آمار آن در انتخابات ریاست جمهوری 13 درصد بود که به نظر می رسد در انتخابات امسال تاحدود 20 درصد پیش رفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا، در پاسخ به این سوال که با توجه به نتیجه رخ داده در انتخابات آیا آماری که از مشارکت مردم در انتخابات به دست آمد قابل پیش بینی بود، گفت: جریانی که رأی آورده رأی 8 سال پیش را آورد و جریانی که رأی نیاورد، به دلیل عدم حضور اکثریت مردم در انتخابات شکست خورده است.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - درصد - انتخابات ریاست - وزیر کشور - انتخابات - ریاست جمهوری - تهران
آخرین اخبار سرویس:

محمد مهاجری : وزیر کشور بگوید چرا بین افراد رأی دهنده و آراء خوانده شده برای کاندیداها ، این همه تفاوت وجود دارد؟

محمد مهاجری : وزیر کشور بگوید چرا بین افراد رأی دهنده و آراء خوانده شده برای کاندیداها ، این همه تفاوت وجود دارد؟