مطالب مرتبط:
علی کمساری: قهر با صندوق، قهر با تعیین سرنوشت خود است/ قدرت های بیگانه و دشمنان قسم خورده انقلاب به دلمردگی مردم ایران طمع ورزیده اند
استقبال گسترده از انتخابات در ساعت های اولیه با وجود دروغ پراکنی دشمنان
میراسماعیلی: مردم پای رهبری و نظام ایستاده اند/ حضور پرشور مردم تلاش دشمنان را خنثی کرد
آیت الله محامی: حضور پرشورمردم در انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد
معاون استاندار کرمان: مردم با شرکت در انتخابات موجب یاس دشمنان می شوند+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 21:152024-03-01سياسي

روز سرنوشت و خط بطلان به تصورات دشمنان


امروز 11 اسفند روز سرنوشت ساز برای چهار سال پیش رو بود، روزی که با حضور در انتخابات خط بطلان بر تصورات دشمن کشیدیم تا بدانند ما تا پای جان برای حفظ نظام ایستاده ایم و آرام نخواهیم نشست.

- ایسنا/قزوین امروز 11 اسفند روز سرنوشت ساز برای چهار سال پیش رو بود، روزی که با حضور در انتخابات خط بطلان بر تصورات دشمن کشیدیم تا بدانند ما تا پای جان برای حفظ نظام ایستاده ایم و آرام نخواهیم نشست.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران که ماه های بسیاری در تلاش بودند ذهن مردم را به سمت انحرافات هدایت کنند امروز با حضور پر شور و حداکثری مردم پای صندوق های رأی ناکامی شان را با چشم خود دیدند و بیش از پیش به این باور رسیدند اگر چه 45 سال است از انقلاب می گذرد اما آرمان های دیروز در ذهن مردم این مرز و بوم حکاکی شده تا پرچم سه رنگ انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی حکومت امام زمان (عج) برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز از ساعات اولیه اخذ رأی در شعب مختلف اخذ رأی استان قزوین حاضر شدیم و با مسئولانی که برای مشارکت در انتخابات حضور داشتند به مصاحبه پرداختیم.

حضور در انتخابات خط بطلانی بر تلاش های دشمن امیرحسین محمدشفیعی، فرمانده قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وقتی می بینیم دشمن در حال تلاش است که پای صندوق حاضر نشویم یعنی دشمن برای عدم حضور م


برچسب ها: حضور در انتخابات - ایستاده ایم - امروز - سرنوشت - جمهوری اسلامی ایران - تصورات - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

روز سرنوشت و خط بطلان به تصورات دشمنان

روز سرنوشت و خط بطلان به تصورات دشمنان