مطالب مرتبط:
تسهیلات خرید و ساخت مسکن ایثارگران زنجان ابلاغ شد
پرداخت 3000 میلیارد وام مسکن به خانواده ایثارگران قزوینی
اعطای 1650 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به جامعه هدف ایثارگران چهارمحال و بختیاری
بزرگترین خرید تاریخ فولاد ایران به نفع نهضت ملی مسکن
یک کارشناس مسکن: اراضی دانشگاه ها، متعلق به مردم شهر است و باید برای پروژه های عام المنفعه استفاده شود/ساخت مسکن در اراضی دانشگاه ها مانند «نهضت مغازه سازی در مدارس» نشود/مجلس به جای اینکه ترمز فروش اموال عمومی را بکشد، تشویق می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 09:202024-03-06اقتصادي

تسهیلات خرید و ساخت مسکن ایثارگران در زنجان ابلاغ شد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از ابلاغ آیین نامه تسهیلات بانکی خرید و ساخت مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از ابلاغ آیین نامه تسهیلات بانکی خرید و ساخت مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا خبر داد.

عباس برزگر امروز (چهارشنبه 16 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسکن ایثارگران و ارائه تسهیلات در این خصوص به جامعه هدف، از جمله برنامه های بنیاد شهید به شمار می رود.

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات مسکن بر اساس اولویت شامل جانبازان 25 درصد و بالاتر والدین و همسران و فرزندان شهدا که تاکنون وام مسکن دریافت نکرده اند، فرزندان صغیر جانباز و آزاده متوفی یا همسر جانباز متوفی که دارای فرزند نبوده، مشروط به اینکه ایثارگر قبلا از این خدمات استفاده نکرده باشد می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: همچنین جانبازان 70 درصد که دارای مسکن نامناسب بوده و لزوم تبدیل به احسن منزل مسکونی ضروری باشد، جانبازان تا 24 درصد که قبلا وام مسکن دریافت نکرده اند، فرزندان جانبازان 70 درصد که قبلا وام مسکن دریافت نکرده اند و ایثارگرانی که در سنوات گذشته از تسهیلات بانکی مسکن ایثارگران کمتر از سقف وام مصوب سال 1390 استفاده کرده و پس از فک رهن و تسویه وام در


برچسب ها: مسکن ایثارگران - ایثارگران - بنیاد شهید و امور ایثارگران - ایثارگر - تسهیلات - بنیاد شهید - ساخت مسکن
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات خرید و ساخت مسکن ایثارگران در زنجان ابلاغ شد

تسهیلات خرید و ساخت مسکن ایثارگران در زنجان ابلاغ شد