مطالب مرتبط:
بهترین ترکیب 5 نفره تاریخ فوتبال به انتخاب ستاره جوان بارسلونا! / عکس
فیلم| ضرورت انتخاب اصلح
(ویدئو) سکانس خنده دار سریال پایتخت 5، زن گرفتن ارسطو و مهریه ای که انتخاب کرده
ضو هیئت علمی گروه حکمت و فلسفه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) : فرق جمهوری اسلامی با نظام پادشاهی در این است که مردم مشارکت می کنند و انتخاب مردم است
موتا؛ انتخاب بی تدبیر برای والیبال ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 17:402024-02-29سياسي

انتخاب؛ حقی که از آن نمی گذریم


مردم ایران از 45 سال پیش خاطره خوشی از واژه «انتخاب» در ذهن دارند؛ چرا که به واسطه همین واژه بود که توانستند انتخاب سرنوشت سازی داشته و بر انتخاب خود پافشاری کنند.

- ایسنا/زنجان مردم ایران از 45 سال پیش خاطره خوشی از واژه انتخاب در ذهن دارند؛ چرا که به واسطه همین واژه بود که توانستند انتخاب سرنوشت سازی داشته و بر انتخاب خود پافشاری کنند.

به طور میانگین هر دو سال یک بار شاهد برگزاری انتخابات در کشور هستیم و این به معنای آن است که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 و برگزاری رفراندوم در 12 فروردین سال 58 که منجر به رأی آری بیش از 98 درصد از هم وطنان به جمهوری اسلامی شد، تا به امروز این روند تداوم داشته و مردم ایران کماکان سرنوشت شان را خودشان رقم می زنند.

بعد از گذشت چند دهه از برگزاری انتخابات مختلف در کشور، امروز نوبت به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رسیده تا یک بار دیگر عرصه برای تعیین سرنوشت فراهم شود، سرنوشتی که در بسیاری از جوامع به دلیل حاکم نبودن روح دموکراسی وجود نداشته و یا به گونه ای است که مردم اثرگذاری چندانی در امور مختلف ندارند.

در سال هایی که به انتخابات منتهی می شود، مسوولان برای برگزاری باشکوه این صحنه سیاسی، برنامه ریزی کرده و مردم نیز بی صبرانه منتظ


برچسب ها: انتخاب - برگزاری انتخابات - مردم ایران - انتخابات - برگزاری - سرنوشت - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب؛ حقی که از آن نمی گذریم

انتخاب؛ حقی که از آن نمی گذریم