مطالب مرتبط:
آسیب های آزمون استخدامی قزوین در جلسه های تخصصی بررسی شود
برگزاری مسابقه کتابخوانی «در انتظار وارث غدیر» در آذربایجان شرقی
نشست علمی انسان شناسی شناختی برگزار می شود
مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم: اخیرا فردی ادعای امام زمان(عج) را کرده و معتقد است جانشین ایشان است/ اگر کسی ادعای مهدویت یا نمایندگی حضرت را داشته باشد انحراف است
مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم: اخیرا فردی ادعای جانشینی امام زمان(عج) را کرده / اگر کسی ادعای مهدویت یا نمایندگی حضرت را داشته باشد منحرف است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 13:352024-02-26سياسي

برگزاری نشست علمی و تخصصی آسیب شناسی مباحث مهدویت و انتظار در تبریز


بنیاد ایرانشناسی استان آذربایجان شرقی با همکاری بنیاد حضرت مهدی موعود عج، نشست علمی و تخصصی آسیب شناسی مباحث مهدویت و انتظار را برگزار می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بنیاد ایرانشناسی استان آذربایجان شرقی با همکاری بنیاد حضرت مهدی موعود عج، نشست علمی و تخصصی آسیب شناسی مباحث مهدویت و انتظار را برگزار می کند.

طاهری خسروشاهی رییس بنیاد ایرانشناسی آذربایجان شرقی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب افزود: این نشست تخصصی، همزمان با دهه بزرگداشت مهدویت و با حضور جمعی از صاحبنظران و پژوهشگران حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

خسروشاهی ادامه داد: سخنران این برنامه حجت الاسلام دکتر سید ابوالفضل موسوی؛ از استادان بنیاد امام مهدی عج و از پژوهشگران نام آشنای حوزه مهدویت است.

وی گفت: در این برنامه از مجله پناه عالم (نشریه تخصصی در حوزه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف) رونمایی خواهد شد و در ادامه، دو برنامه شعرخوانی تنی چند از سخنوران آیینی آذربایجان و همچنین برنامه گفتگوی آزاد جمعی از دلباختگان حضرت بقیه الله الاعظم اجرا می شود.

وی با اشاره به مجله پناه عالم گفت: این نشریه که متضمّن مجموعه ای از مقالات نویسندگان معاصر با رویکرد ویژه به حوزه مهدویّت است، به همت جمعی از دوستداران و دلدادگان ساحت قدسی امام عصر(ارواحنافداه) در


برچسب ها: آذربایجان شرقی - بنیاد ایرانشناسی - استان آذربایجان شرقی - آذربایجان - مهدویت - بنیاد - ایرانشناسی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست علمی و تخصصی آسیب شناسی مباحث مهدویت و انتظار در تبریز

برگزاری نشست علمی و تخصصی آسیب شناسی مباحث مهدویت و انتظار در تبریز