مطالب مرتبط:
محکومیت نویسنده اسلام ستیز در فرانسه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 11:052024-02-27بين الملل

نویسنده هاآرتص: حق با السنوار است


نویسنده روزنامه رژیم صهیونیستی رفتار و اظهارات برخی از وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو را علت حمله حماس در هفتم اکتبر دانست.

- نویسنده روزنامه رژیم صهیونیستی رفتار و اظهارات برخی از وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو را علت حمله حماس در هفتم اکتبر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت رفتار و اظهارات برخی از وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو باعث حمله حماس در هفتم اکتبر گذشته شد.

روگل الفر نویسنده روزنامه هاآرتص در مقاله ای نوشت که ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و بتسلییل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم باعث حمله حماس و آغاز جنگ در غزه شدند.

این نویسنده صهیونیست با اشاره به اظهارات ایهود المرت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی که گفته بود هدف بن گویر و اسموتریچ تخلیه کرانه باختری از فلسطینی ها و مسجد الاقصی از نمازگزاران مسلمان و نیز الحاق مناطق متعددی به اراضی اشغالی است، این هدف را آغشته به خون یهودیان و اعراب توصیف کرد و نوشت المرت و بسیاری از تحلیلگران سیاسی رژیم صهیونیستی بر این باور هستند که این 2 بر کابینه اسراییل حاکم بوده و رییس آن را خدمتگزار خود کرده اند.

او در ادامه نوشت رفتار بن گویر در مسجد الاقصی طی ماه های پیش از جنگ بهانه را برای حمله حماس ایجاد کرد و دلایلی که حماس و السنوار را


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - بنیامین نتانیاهو - صهیونیست - صهیونیستی - نویسنده - اظهارات - روزنامه
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده هاآرتص: حق با السنوار است

نویسنده هاآرتص: حق با السنوار است