مطالب مرتبط:
حراج بیش از 26 هزار ربع سکه در سه مرحله/ جمع آوری 331 میلیارد تومان نقدینگی در مرکز مبادله/ حراج بعدی چه زمانی است؟ / چرا پول برنده نشدگان به حساب بانکی شان برنگشت؟ / حراج «نیم سکه» هم در راه است
برگشت مبلغ برخی از متقاضیان سکه
شرایط حراج جدید نیم سکه و ربع سکه و زمان اعلام نتایج
خبر خوش برای شرکت کنندگان حراج سکه طلا|پول متقاضیان سکه امروز به حسابشان واریز می شود
عرضه نیم سکه در پنجمین حراج مرکز مبادله ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 17:352024-03-10اقتصادي

وجه برنده نشدگان حراج سکه به حساب شان برگشت


سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: تمام کسانی که درخواست استرداد وجه را داشته و با مشکل بازگشت پول مواجه شدند، مشکل شان برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، یکشنبه (13 اسفند) برگزار شد، اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت های پرداخت درحالی که قرار بود وجه برخی متقاضیانی که برنده نشدند، به کیف پول شان برگشته و هر زمان که بخواهند بتوانند این پول را دریافت کنند، روند بازگشت پولشان با مشکل مواجه شد.

هرچند درنهایت روز گذشته مرکز مبادله اعلام کرد وجه تمام برنده نشدگان حراج سکه، تا پایان روز کاری امروز یکشنبه (20 اسفند)، به حساب شان واریز می شود.

بیشتر بخوانید در این راستا اصغر بالسینی - سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که در زیرساخت پرداخت وجود داشت، دریافت وجه بعضی از متقاضیان که برنده نشده بودند، با تاخیر مواجه شد.

ضمن پوزش از این دسته متقاضیان، به اطلاع می رسانیم تمام کسانی که درخواست استرداد وجه را داشته و با مشکل بازگشت پول مواجه شدند، مشکل شان برطرف شده است.

وی بیان کرد: امروز حراج چهارم سکه برگزار شد و فردا (دوشنبه) حراج پنجم برگزار می شود؛ با این تفاوت که در حراج فردا، نیم سکه هم برای ثبت سفارش در اختیار خواهد بود.


برچسب ها: مبادله - متقاضیان - مشکل - ایران - برنده - زیرساخت - بازگشت
آخرین اخبار سرویس:

وجه برنده نشدگان حراج سکه به حساب شان برگشت

وجه برنده نشدگان حراج سکه به حساب شان برگشت