مطالب مرتبط:
بازسازی سریع اماکن فرهنگی آسیب دیده سیستان و بلوچستان در دستور کار است
1200 نفر در چهارشنبه سوری آسیب دیده اند | فوتی ها 14 نفر تا 9 امشب
27 آسیب دیده و فوتی در استان تهران تا کنون
متخصص چشم: بیشترین آسیب های چشمی در چهارشنبه آخر سال رخ می دهد
نماینده مجلس: بیشترین آسیب را خودمان به خودمان می زنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 09:202024-03-13فرهنگي

بازسازی سریع اماکن فرهنگی آسیب دیده بلوچستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند درخصوص برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طرح های حمایتی این وزارتخانه از هنرمندان سیستان و بلوچستان که در پی سیل اخیر در این استان دچار خسارت هایی شدند اظهار داشت: - معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بازسازی سریع، احیا و راه اندازی مجدد اماکن فرهنگی آسیب دیده سیل سیستان و بلوچستان در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند درخصوص برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طرح های حمایتی این وزارتخانه از هنرمندان سیستان و بلوچستان که در پی سیل اخیر در این استان دچار خسارت هایی شدند اظهار داشت: بنا به اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح حمایتی از هنرمندان سیستان و بلوچستان توسط وزارت خانه اجرا و به این هنرمندان کمک مالی خواهد شد تا مشکلات معیشتی آنان جبران شود.

وی تأکید کرد: برنامه ای برای راه اندازی سریع اماکن فرهنگی مانند کتابخانه ها و مجتمع های فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان که متحمل خسارت هایی شده اند، در نظر گرفته شده است.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - سیستان و بلوچستان - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی سریع اماکن فرهنگی آسیب دیده بلوچستان

بازسازی سریع اماکن فرهنگی آسیب دیده بلوچستان