موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
احزاب سیاسی زنجان تنور انتخابات را گرم تر کردند
65 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مرکزی انصراف دادند
برگزاری مناظره نامزدهای انتخابات مجلس در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی
استاندار: استان مرکزی در بالاترین سطح آمادگی برای برگزاری انتخابات قرار دارد
استان مرکزی در بالاترین سطح آمادگی برای برگزاری انتخابات قرار دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 10:252024-02-28سياسي

فعالان سیاسی استان مرکزی از نقش احزاب در انتخابات می گویند


در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حال و هوای کشور کاملا انتخاباتی شده و بازار سخنرانی ها، گفت وگوها، مناظره ها و تبلیغات داغ داغ است.

- ایسنا/مرکزی در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حال و هوای کشور کاملا انتخاباتی شده و بازار سخنرانی ها، گفت وگوها، مناظره ها و تبلیغات داغ داغ است.

با توجه به پر رنگ شدن فعالیت احزاب در اینروزها، فضای انتخاباتی موجود، فرصت خوبی برای مرور وضعیت احزاب در کشور و بررسی نقش آنها در فضای سیاسی کشور و افزایش مشارکت در انتخابات است، به همین دلیل مناظره ای با حضور سعید نادری رییس جبهه اصلاحات استان مرکزی و عبدالرحیم علیپور رییس جبهه حامیان انقلاب اسلامی استان در خبرگزاری ایسنا برگزار شد که در آن به سوالات ایسنا در این خصوص پاسخ داده شد.

نقش احزاب را در افزایش مشارکت در انتخابات چگونه ارزیابی می کنید؟ عبدالرحیم علیپور در پاسخ به این سوال، بیان کرد: در همه نقاط دنیا احزاب برای نشاندن نامزد مدنظر خود از طریق دموکراسی بر مسند قدرت تلاش و فعالیت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعال کردن یک حزب در ایران کاری بسیار دشوار است چراکه قانون احزاب ضعیف است و حمایتی از احزاب نمی شود، اظهار کرد: با وجود اینکه در قانون اساسی به مسئله حزب و فعالیت احزاب به ط


برچسب ها: انتخابات - مشارکت در انتخابات - انتخاباتی - انتخابات مجلس - افزایش مشارکت - برگزار - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

فعالان سیاسی استان مرکزی از نقش احزاب در انتخابات می گویند

فعالان سیاسی استان مرکزی از نقش احزاب در انتخابات می گویند