مطالب مرتبط:
سواد سنجش معلمان عامل تضمین کننده کیفیت آموزشی است
18 درصد مدارس نا ایمن هستند/ چالش جدی در تامین فضای آموزشی نداریم
کارشناس فروش دوره های آموزشی - خانم
سرانه آموزشی هر دانش آموز چقدر است؟ / 18 درصد مدارس ناایمن هستند
شرایط دریافت بیمه بیکاری تغییر کرد| الزام شرکت مقرری بگیران بیمه بیکاری در دوره های آموزش فنی و حرفه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 17:152024-03-03سياسي

ضرورت ایجاد انگیزه برای شرکت معلمان مدارس غیردولتی در دوره های آموزشی


معاون وزیر آموزش و پرورش، ایجاد انگیزه در راستای دانش افزایی معلمان غیر دولتی را ضروری دانست و گفت: باید شرایطی فراهم کنیم تا معلمان با انگیزه بالا در دوره های آموزشی شرکت کنند.

- معاون وزیر آموزش و پرورش، ایجاد انگیزه در راستای دانش افزایی معلمان غیر دولتی را ضروری دانست و گفت: باید شرایطی فراهم کنیم تا معلمان با انگیزه بالا در دوره های آموزشی شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمودزاده در سی وهفتمین شورای راهبری مدیریت سازمان، با بیان اینکه ملت فهیم و بصیر ایران همواره در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با آگاهی و هوشیاری حضور داشته اند افزود: امروز هم این مشارکت مردمی به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) نماد اقتدار، اتحاد و عزت ایران اسلامی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به روزهای پایانی سال، اظهار کرد: باید فرایند تکمیل برنامه های ناتمام و عقب مانده با سرعت بیشتری صورت پذیرد و برنامه های اجرا شده نیز با آسیب شناسی مناسب، معایب و ایرادات آنها مرتفع شود.

رییس سازمان مدارس ومراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی در جهت بالا بردن کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس غیر دولتی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: در پیگیریها باید به گ


برچسب ها: معاون وزیر آموزش و پرورش - وزیر آموزش و پرورش - دوره های آموزشی - آموزش و پرورش - ایجاد انگیزه - آموزش - معلمان
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد انگیزه برای شرکت معلمان مدارس غیردولتی در دوره های آموزشی

ضرورت ایجاد انگیزه برای شرکت معلمان مدارس غیردولتی در دوره های آموزشی