مطالب مرتبط:
بازداشت سارق حرفه ای 25 خودرو در غرب تهران
بازداشت سارق حرفه ای 25 خودرو در غرب تهران
5 سارق خشن در تهران بازداشت شدند
بازداشت 5 سارق خشن در تهران
بازداشت سارقان موبایل 50 نفر در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 19:202024-03-18حوادث

بازداشت سارق حرفه ای 25 خودرو در غرب تهران


طرح مهار به اجرا درآمد و سرانجام تیم عملیاتی پلیس در یک عملیات تعقیب و گریز چند دقیقه ای موفق به متوقف کردن خودرو متهم و دستگیری وی شدند.

- رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار که اقدام به ارتکاب 25 فقره سرقت در محدوده شهرزیبا کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات داخل خودرویشان در محدوده شهرزیبا، پیگیری و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار عوامل عملیات کلانتری 133 شهر زیبا قرار گرفت و آنان در جریان تحقیقات انجام شده متوجه شدند که تمامی سرقت ها از سوی یک نفر انجام شده است.

  وی اضافه کرد: همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم نسبت به شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار است اقدام کرده و در فرصتی مناسب قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و ضبط و لاستیک زاپاس و .

را به سرقت برده است.

  رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه گشت زنی ماموران در مناطق مستعد حضور متهم افزایش پیدا کرد، گفـت: سرانجام مأموران پلیس در جریان گشت زنی های خود، متهم را در حین سرقت مشاهده کرده و دستور ایست را صادر کردند، اما متهم بلافاصله س


برچسب ها: رییس پلیس پیشگیری پایتخت - خودرو - پلیس پیشگیری پایتخت - عملیات - دستگیری - تحقیقات - زیبا
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سارق حرفه ای 25 خودرو در غرب تهران

بازداشت سارق حرفه ای 25 خودرو در غرب تهران