مطالب مرتبط:
ذخیره سازی 5 میلیون قطعه مرغ گرم برای ایام عید در لرستان
ذخیره سازی 5 میلیون قطعه مرغ گرم برای ایام عید در لرستان
پنج میلیون قطعه مرغ گرم برای ایام عید در استان ذخیره سازی می شود
افزایش 60 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در بخش خانگی
اگر روند فعلی ادامه یابد سال 1405 بحرانی از انرژی کشور را در برمی گیرد / سال 96 همین موقع 4 میلیون بشکه نفت تولید داشتیم و صادرکننده بنزین بودیم، الان واردکننده بنزین هستیم / به آینده انرژی کشور امیدوار نیستم / تهی شدن از افراد کاردان و متخصص و سیاسی شدن وزارت نفت، عمده دلیل این وضعیت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 13:202024-02-20اقتصادي

ذخیره 220 میلیون مترمکعبی سد سفیدرود/ آخرین وضعیت احداث سدهای گیلان


مدیرعامل آب منطقه ای گیلان، با بیان اینکه شاهد ذخیره حدود 220 میلیون مترمکعبی در پشت سد سفیدرود هستیم، گفت: ذخیره سد مشابه سال گذشته است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل آب منطقه ای گیلان، با بیان اینکه شاهد ذخیره حدود 220 میلیون مترمکعبی در پشت سد سفیدرود هستیم، گفت: ذخیره سد مشابه سال گذشته است.

وحید خرمی در گفت وگو با ایسنا، سد سفیدرود را تامین کننده 70 درصد مصارف آبی استان گیلان دانست و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ذخیره حدود 220 میلیون مترمکعبی در پشت سد سفیدرود هستیم که در مقایسه با سنوات گذشته و نسبت به نرمال، پایین تر است.

وی ذخیره سد را مشابه سال گذشته دانست و افزود: سال آبی امسال را مانند سال گذشته آغاز کردیم؛ البته در سنوات گذشته شاهد برخی مشکلات در بخش توزیع آب کشاورزی بودیم که با همکاری دستگاه ها و رعایت تقویم زراعی از سوی کشاورزان، این وضعیت مدیریت شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان سد شهربیجار را تامین کننده آب شرب تصفیه خانه بزرگ شهر رشت دانست و متذکر شد: حوضه سد شهربیجار در داخل استان بوده و دارای آبی با کیفیت است و لذا برای تامین آب شرب استان می توانیم به این سد تکیه کنیم.

خرمی در ادامه به سه سد مخزنی در دست احداث استان اشاره و اظهار کرد: سد پلرود بزرگترین سد استان است که در شرق قرار دارد؛ پیشرفت فیزیکی بدنه سد بالای 8


برچسب ها: سد سفیدرود - ذخیره - سفیدرود - گذشته - گیلان - میلیون - ذخیره سد
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 220 میلیون مترمکعبی سد سفیدرود/ آخرین وضعیت احداث سدهای گیلان

ذخیره 220 میلیون مترمکعبی سد سفیدرود/ آخرین وضعیت احداث سدهای گیلان