مطالب مرتبط:
پایداری زیرساخت های ارتباطی در برگزاری انتخابات
وضعیت عجیب سه نامزد اختصاصی رائفی پور در انتخابات مجلس!+ عکس
کنایه تند عباس عبدی به وضعیت انتخابات در ایران/ تصور کنید حسین رضازاده دوپینگ کند..
براساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور؛ محمد سبزی منتخب ساوه و زرندیه شد
طعنه سنگین عبدی به وضعیت انتخابات در ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 11:102024-03-03سياسي

وضعیت شبکه ارتباطی کشور در فرایند انتخابات چگونه بود؟


براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی هماهنگی همکاران خانواده ارتباطات، نظارت و مانیتورینگ مستمر، شبکه ارتباطی کشور به صورت پایدار در فرایند انتخابات برقرار بود و برای نخستین بار، - 99 درصد استعلامات احراز هویت از دورافتاده ترین نقاط روستایی تا شهرها به صورت برخط انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز جمعه 11 اسفندماه دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد و طبق اعلام مسئولان ارتباطات کاملا برقرار بود و به شکل پایدار آرا در شعب از مردم اخذ می شد چراکه در چند ماه گذشته در بخش های گوناگون وزارت ارتباطات با کار جهادی اقدامات مهم انجام شده، حتی در دورترین نقاط کشور هم امکان اخذ رأی فراهم شده است.

در این راستا به تازگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است بیش از 200 نفر از متخصصان حوزه ارتباطات در وزارت کشور برای ایجاد پایداری سامانه های انتخابات، بصورت شبانه روزی در حال تلاش بودند و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز با حضور در اتاق وضعیت ستاد انتخابات در وزارت کشور بر پایداری شبکه ارتباطی کشور نظارت کردند.


برچسب ها: ارتباطات - سازمان تنظیم مقررات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - شبکه ارتباطی - تنظیم مقررات - مجلس خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شبکه ارتباطی کشور در فرایند انتخابات چگونه بود؟

وضعیت شبکه ارتباطی کشور در فرایند انتخابات چگونه بود؟