مطالب مرتبط:
یک مقام ارشد آمریکا : گروه هفت در حال بررسی ممنوعیت پرواز شرکت هواپیمایی «ایران ایر» به اروپا در صورت انتقال موشک های بالستیک تهران به روسیه، هستند
فوری / آغاز دور جدید تحریم آمریکا علیه ایران
فوری / آغاز دور جدید تحریم آمریکا علیه ایران
آمریکا دسترسی یمنی ها به موشک های هایپرسونیک را رد کرد
تحقیقات آمریکا از استفاده گوشی های آمریکایی از سیگنال های ماهواره های خارجی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 10:102024-03-16بين الملل

آغاز تحقیقات «اداره هوانوردی فدرال آمریکا» درباره سومین پرواز موشک «استارشیپ»


در پی سومین پرتاب موشک «استارشیپ» و از هم پاشیدن آن پس از ورود مجدد به جو زمین، «اداره هوانوردی فدرال آمریکا» تحقیقات را درباره این پرواز آغاز کرد.

- آغاز تحقیقات اداره هوانوردی فدرال آمریکا درباره سومین پرواز موشک استارشیپ در پی سومین پرتاب موشک استارشیپ و از هم پاشیدن آن پس از ورود مجدد به جو زمین، اداره هوانوردی فدرال آمریکا تحقیقات را درباره این پرواز آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) برای سومین بار در 11 ماه گذشته، در حال بررسی پرواز موشک بزرگ استارشیپ (Starship) شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) است.

به نقل از یاهو نیوز، استارشیپ برای سومین بار در روز پنجشنبه 14 مارس پرتاب شد و از پایگاه استاربیس (Starbase) اسپیس ایکس در جنوب تگزاس به سوی آسمان اوج گرفت.

بیشتر بخوانید: بلندترین موشک جهان با موفقیت به مدار پرتاب شد هدف شرکت این بود که هر دو بخش موشک را شامل تقویت کننده مرحله اول سوپر هوی (Super Heavy) و مرحله بالایی آن موسوم به استارشیپ، برای فرود آمدن در اقیانوس به زمین بازگرداند اما هر دو قسمت در نهایت در جو از هم پاشیدند.

بیشتر بخوانید: موشک استارشیپ پس از ورود مجدد به جو زمین از هم پاشید بنابراین، پرواز آزمایشی سوم به عنوان یک حادثه ناگوار شناخته می شود و اداره هوانوردی فدرال آمریکا می خواهد بداند چه اتفاقی افتاده


برچسب ها: استارشیپ - هوانوردی - آمریکا - تحقیقات - اداره - فدرال - پرواز
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحقیقات «اداره هوانوردی فدرال آمریکا» درباره سومین پرواز موشک «استارشیپ»

آغاز تحقیقات «اداره هوانوردی فدرال آمریکا» درباره سومین پرواز موشک «استارشیپ»