مطالب مرتبط:
هواشناسی ایران | تداوم بارش برف، باران در کشور / ورود سامانه بارشی جدید از سه شنبه
ورود موج جدید بارشی امروز 8 اسفند 1402 | فردا سامانه بارشی تقویت می شود
هواشناسی: بارش باران و برف در کشور تا جمعه ادامه دارد / در تهران، یخبندان سطح زمین و تداوم هوای سرد تا پایان هفته ادامه دارد / روز جمعه از گستردگی فعالیت سامانه بارشی کاسته خواهد شد
تداوم بارش برف و باران| سامانه جدید سرد و بارشی در راه گلستان است 
هواشناسی ایران 1402/12/08؛ ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ هشدار کولاک برف و ماندگاری هوای سرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 11:202024-02-27اجتماعي

تقویت سامانه بارشی در همدان/ارتفاع برف به 15 سانت می رسد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از تقویت سامانه بارشی برای امشب و فردا در سطح استان خبر داد و گفت: میزان بارش ها به ویژه در شهر همدان بیشتر می شود به طوریکه بارش حداقل 10- 15 سانتی متر برف در سطح شهر خواهیم داشت.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از تقویت سامانه بارشی برای امشب و فردا در سطح استان خبر داد و گفت: میزان بارش ها به ویژه در شهر همدان بیشتر می شود به طوریکه بارش حداقل 10- 15 سانتی متر برف در سطح شهر خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، با صدور هشدار نارنجی هواشناسی اظهار کرد: با توجه به آخرین خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی سرد طی امروز و فردا هم در منطقه و استان فعال بوده و از امروز هم بارش خفیف برف را در برخی نقاط استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر بیشترین بارش از ایستگاه سعیدیه همدان با 10 میلی متر گزارش شده و ارتفاع برف در برخی نقاط شهر همدان تا 15 سانتی متر نیز رسیده است، افزود: طی ساعاتی از امشب و فردا با تقویت سامانه بارشی، بارش های بیشتری را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود.

باقری کشیب از فعال بودن و ماندگاری سامانه بارشی سرد طی امروز و فردا در سطح این استان خبر داد و یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته در همدان و اطراف شهر بیشتر میزان بارش را ش


برچسب ها: سامانه بارشی - مرکز پیش بینی هواشناسی - بارش - همدان - هواشناسی - پیش بینی هواشناسی - استان
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سامانه بارشی در همدان/ارتفاع برف به 15 سانت می رسد

تقویت سامانه بارشی در همدان/ارتفاع برف به 15 سانت می رسد