مطالب مرتبط:
پیش بینی آب و هوای اصفهان در 24 ساعت آینده؛ امروز سه شنبه یکم اسفند
تصمیم سردار آزمون برای آینده مشخص شد
بررسی راه کارهای همکاری دوجانبه در نشست مدیرعامل بانک آینده و مدیران ارشد کانون سردفتران
افزایش هزینه کرد تحقیق و توسعه بخش خصوصی به نیم درصد در 2 سال آینده
5 فلز ثروت زای آینده کشورها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 10:102024-02-21سياسي

ایجاد پایگاه های اورژانس مرتبط با بانوان در آینده ای نزدیک


مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ایجاد پایگاه های مرتبط با بانوان جزو سیاست های سازمان اورژانس کشور است که ما در مشهد و خراسان رضوی نیز آن را دنبال می کنیم تا بتوانند تعدادی از ماموریت های مرتبط با بانوان را انجام دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ایجاد پایگاه های مرتبط با بانوان جزو سیاست های سازمان اورژانس کشور است که ما در مشهد و خراسان رضوی نیز آن را دنبال می کنیم تا بتوانند تعدادی از ماموریت های مرتبط با بانوان را انجام دهند.

محمد علیشاهی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بکارگیری بانوان در اورژانس اظهار کرد: براساس سیاست های سازمان اورژانس کشور از چند سال گذشته تعدادی از بانوان که شرایط فیزیکی، جسمی، روحی و علمی مناسبی داشتند در مقطع کاردانی به کارشناسی یا در واقع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه ها به عنوان کارشناس فوریت های پزشکی در حال تحصیل هستند و برخی فارغ التحصیل شدند.

وی بیان کرد: این موضوع در دانشگاه های مختلفی در سراسر کشور در حال انجام است که بانوان آموزش می بینند و بعد می توانند در دو بخش در اورژانس مشغول به کار شوند.


برچسب ها: سازمان اورژانس کشور - اورژانس - دانشگاه علوم پزشکی مشهد - بانوان - اورژانس پیش بیمارستانی - سازمان اورژانس - اورژانس کشور
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایگاه های اورژانس مرتبط با بانوان در آینده ای نزدیک

ایجاد پایگاه های اورژانس مرتبط با بانوان در آینده ای نزدیک