مطالب مرتبط:
ترامپ جریمه 355 میلیون دلاری را به دادگاه تجدیدنظر برد
3 میلیون و 500 هزار تومان عیدی واریز شد
وام 20 میلیون تومان بدون سود + شرایط دریافت
جوانان هلال احمر 5 میلیون نهال می کارند
ترامپ جریمه 355 میلیون دلاری را به دادگاه تجدیدنظر برد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 13:152024-02-27اقتصادي

واردات بیش از 2 میلیون تن کالا از گمرکات گیلان


ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی با بیان اینکه طی 11 ماهه امسال میزان واردات قطعی از گمرکات استان بیش از 2 میلیون و 310 هزار تن بود، گفت: - این میزان واردات نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی 54 درصد افزایش داشته است.

صادق برزگر امروز سه شنبه 8 اسفندماه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی 11 ماهه امسال میزان واردات قطعی از گمرکات استان گیلان معادل 2 میلیون و 310 هزار و 775 تن بود.

وی افزود: ارزش این میزان واردات یک میلیارد و 839 میلیون و 451 هزار و 162 دلار است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی 54 درصد و از لحاظ دلاری 36 درصد افزایش داشته است.

برزگر تصریح کرد: عمده کالاهای وارداتی از گمرکات گیلان به واردات کالاهای اساسی غلات، گوشت و روغن اختصاص یافته و سایر کالاها شامل چوب و تخته، محصولات شیمیایی، کاغذ، مقوا، خمیر چوب، ماشین آلات و لوازم و قطعات آن است.

وی تاکید کرد: کالاهای وارداتی عمدتاً از کشورهای مبدا روسیه، قزاقستان، چین، آذربایجان و بلاروس بود که از طریق گمرکات استان گیلان ترخیص می شود و عمده کشورهای طرف معامله امارات متحده عربی، روسیه، سوییس، چین، اسپانیا، هلند و ترکیه هستند.

وی در ادامه با اشاره به آمار صادرات تاکید کرد: در 11 ماهه سال جاری میزان صادرات قطعی از گمرکات استان گیلان به وزن یک میلیون و 105 هزار و 820 تن و


برچسب ها: واردات - گمرکات - میلیون - گمرک - کالا - گیلان - میزان
آخرین اخبار سرویس:

واردات بیش از 2 میلیون تن کالا از گمرکات گیلان

واردات بیش از 2 میلیون تن کالا از گمرکات گیلان