مطالب مرتبط:
دستمزد 2 میلیاردی برای آدمکشی
قمه کش های موتور سوار مردی را تا رمق داشت چاقو چاقو کردند / همه در این صحنه وحشت کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 00:052024-02-28حوادث

آدمکشی دراکولا در هاله وحشت !


مرد40ساله ای که برای گرفتن زودهنگام میراث پدرش ،مناطق محل سکونت نزدیکانش را در هاله ای از وحشت فرو برده بود، در حالی تعدادی از آن ها را با دندان های خون آلود گاز گرفت و به تخریب هولناک اموال دیگران پرداخت که پدر پیرش را نیز با ضربات عصا به قتل رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، پیرمردی که 10 سال قبل همسر و همراهش را از دست داده بود ،عصای تنهایی را به آغوش گرفت و به عشق 8 فرزندش به زندگی ادامه داد.

سال ها گذشت و یکی از دختران که در طبقه بالای ساختمان متعلق به پدرش زندگی می کرد، عاشقانه به مراقبت از پیرمرد می پرداخت و پرستاری از او را باجان و دل انجام می داد.

اگر چه این نزدیکی و محبت ها در قلوب فرزندان دیگر پیرمرد نیز نقش بسته بود و ع-غ گاهی با شیرین زبانی نوه هایش شاد بود با وجود این، روزی همه فرزندانش را صدا زد و ساختمان 250 متری محل زندگی اش را به نام آنان سند زد؛ اما او فقط یک خواهش از دختران و پسرانی داشت که سال ها برای عزت و بزرگی آن ها زحمت کشیده بود.

او به فرزندانش توصیه کرد تا روزی که صدای ضربان قلبش در این دنیای فانی شنیده می شود، او را از خانه اش بیرون نکنند و اجازه دهند در همین مکان زندگی کند.

حالا پیرمرد به مرز 80 سالگی رسیده بود و هیچ کدام از فرزندانش چشم به آن ملک با ارزش نداشتند اما در این میان یکی از فرزندان مسیر بیراهه را درپیش گرفت


برچسب ها: پیرمرد - زندگی - فرزندان - ساختمان - دختران - پرداخت - محل سکونت
آخرین اخبار سرویس:

آدمکشی دراکولا در هاله وحشت !

آدمکشی دراکولا در هاله وحشت !