مطالب مرتبط:
آواز محلی؛ آقاهه چنان با سوز آهنگ مازنی لیلی جان رو میخونه که احسان علیخانی گریش گرفت
خبر مهم احسان خاندوزی درباره حقوق کارگران 1403 | لزوم منطقه ای شدن حقوق ها
مطهری : ایجاد تعادل این است که ما با همه حتی با آمریکا روابط داشته باشیم / کسانی که مرتجع خطابم می کنند چه تزی درباره پوشش دارند؟
ببینید | بایدن: احتمالا تا دوشنبه شاهد آتش بس غزه باشیم
مطهری: ایجاد تعادل این است که ما با همه حتی با آمریکا روابط داشته باشیم / کسانی که مرتجع خطابم می کنند چه تزی درباره پوشش دارند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 21:152024-02-27سياسي

احسان سلامتی؛ کار خیری که همه می توانیم در آن سهیم باشیم


رییس بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی با بیان اینکه اهدای پیکر، کار ارزشمندی برای آموزش در حوزه پزشکی است و فردی که پیکرش را اهدا می کند بزرگوار است و در تمام این خیرات سهیم است، - ایسنا/گیلان رییس بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی با بیان اینکه اهدای پیکر، کار ارزشمندی برای آموزش در حوزه پزشکی است و فردی که پیکرش را اهدا می کند بزرگوار است و در تمام این خیرات سهیم است، گفت: احسان سلامتی چه از یک لبخند کوچک، اهدای خون، اهدای عضو تا اهدای پیکر؛ اقدامی است که همه می توانیم در آن سهیم باشیم.

دکتر مرتضی فلاح کرگان، عصر امروز سه شنبه 8 اسفندماه در آیین وداع و تشییع پیکر استاد محمدتقی بارور که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: باعث افتخار است که اهل شهری هستیم که چند ماه پیش خانواده دختر 11 ساله ای که متاسفانه دچار مرگ مغزی شد؛ با سخاوت و بزرگواری، برگه اهدای عضو را امضا کرده و باعث شدند چند نفر حیات دوباره پیدا کنند.

وی افزود: امروز در همین شهر شاهد هستیم یک هنرمند، ادیب و عزیزی که دغدغه محیط زیست، شهر و هم نوع خویش را داشت در 98 سالگی چنین لطفی را به بهداشت و درمان می کند تا دانشجویان سلامت، بهداشت و درمان بتوانند از طریق ایشان، علم و تجربه کسب کرده و خدمت بزرگتری به مردم داشته باش


برچسب ها: بیمارستان شهید بهشتی - اهدا - اهدای - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - پیکر - بندر انزلی - شهید بهشتی
آخرین اخبار سرویس:

احسان سلامتی؛ کار خیری که همه می توانیم در آن سهیم باشیم

احسان سلامتی؛ کار خیری که همه می توانیم در آن سهیم باشیم