مطالب مرتبط:
هموطنان مصرف بهینه برق و گاز در کشور را جدی بگیرند
استمرار سرمای هوا در کشور و لزوم مصرف بهینه برق و گاز
لزوم مصرف بهینه برق و گاز در کشور برای حفظ پایداری شبکه
شرکت برق: در مصرف انرژی صرفه جویی کنید
مصرف گاز در گیلان بیش از 2 میلیون مترمکعب افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 11:552024-02-26اقتصادي

قطعی گاز و برق حتی در اوج مصرف هم نداریم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی روز یکشنبه (ششم اسفندماه) در برنامه تلویزیونی درباره اقدام های دولت سیزدهم اظهار کرد: - سخنگوی دولت گفت: یادمان هست که قطعی گاز و برق فقط محدود به اوج سرما و تابستان نبود، بلکه در بهار هم شاهد قطعی گاز و برق بودیم، اما اکنون حتی در اوج مصرف هم قطعی نداریم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی روز یکشنبه (ششم اسفندماه) در برنامه تلویزیونی درباره اقدام های دولت سیزدهم اظهار کرد: زمانی که دولت روی کار آمد برخی از مردم به نقاط مرزی و کشور همسایه می رفتند که واکسن تزریق کنند، زیرا واکسن کرونا در داخل کشور نبود و هر روز 700 جان باخته داشتیم، اما با انتخاب مردم ورق به گونه ای برگشت که در 100 روز کشور ما در چند حوزه رکورددار شد و این کار با حضور و مشارکت مردم انجام گرفت.

وی افزود: یادمان هست که قطعی گاز و برق فقط محدود به اوج سرما و تابستان نبود، بلکه در بهار هم شاهد قطعی گاز و برق بودیم، اما اکنون حتی در اوج مصرف هم قطعی نداریم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت تصمیم گرفت فاز 11 پارس جنوبی را که بیش از 10 سال معطل شرق و غرب مانده بود به دست جوانان نخبه و توانمند ایران تکمیل کند که باعث افزایش تولید گاز شد، همچنین دوباره موفق شدیم ذخیره سازی گاز را برای دوره های اوج مصر


برچسب ها: گاز و برق - برنامه تلویزیونی - علی بهادری جهرمی - قطعی گاز - دولت سیزدهم - قطعی - علی بهادری
آخرین اخبار سرویس:

قطعی گاز و برق حتی در اوج مصرف هم نداریم

قطعی گاز و برق حتی در اوج مصرف هم نداریم