مطالب مرتبط:
توزیع 16 هزار و 500 سبد معیشتی بین زنان سرپرست خانوار مازندران
وزیر کار: حداقل مزد 75 درصد سبد معیشت خانوار کارگری را پوشش دهد
سه هزار و 477 خانوار روستایی خراسان شمالی بیمه اجتماعی شدند
راهکار رستوران ها برای کاهش قدرت خرید خانوار
890 خانوار مددجوی بهزیستی شیروان در طرح نهضت مسکن ثبت نام کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 14:252024-03-17اجتماعي

داستان کارواشی که هیاتی ها برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کردند!


یکی از معضلات امروز جامعه ما موضوع اشتغال و رفع آسیب های اجتماعی است، به همین منظور مهدی علاقه بند از بچه های هیات مهدیه تهران با ایجاد اشتغال برای جوانان و خانواده های نیازمند ضمن ایجاد اشتغال به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کرده است.

- داستان کارواشی که هیاتی ها برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کردند! یکی از معضلات امروز جامعه ما موضوع اشتغال و رفع آسیب های اجتماعی است، به همین منظور مهدی علاقه بند از بچه های هیات مهدیه تهران با ایجاد اشتغال برای جوانان و خانواده های نیازمند ضمن ایجاد اشتغال به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از ناایمن ترین مناطق و فضاهای شهری به خصوص در کلان شهرها، فضاهای زیر پل های ماشین رو است، فضاهایی نسبتاً وسیع و بدون کاربرد که در بسیاری از موارد به محلی برای تجمع افراد متجاهر و انجام اعمال بزهکارانه تبدیل شده و بسیار هم آلوده هستند، علاوه بر چهره نازیبایی که این فضاها به واسطه تجمع افراد بزه کار به فضای شهر می دهند، موقعیت ناایمنی هم برای شهروندان ایجاد می کنند.

اما گاهی اگر تلاش و پشتکار پشت اندیشه ای باشد نه تنها این فضاهای نازیبا و ناایمن به یکی از زیباترین فضاهای شهری تبدیل می شوند بلکه از همین فضا هم می توان در راستای اشتغال شهروندان گام برداشت و چرخ اقتصاد چندین خانوا


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - ایجاد اشتغال - کاهش آسیب های اجتماعی - خانواده های نیازمند - اشتغال - زنان سرپرست خانوار - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

داستان کارواشی که هیاتی ها برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کردند!

داستان کارواشی که هیاتی ها برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کردند!