مطالب مرتبط:
قاچاق 1.2 تن مواد مخدر در قوطی های رب
قاچاق 1.2 تن مواد مخدر در قوطی های رب
102 باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی متلاشی شد
متلاشی شدن 102باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی
طرح کنترل توزیع مواد مخدر و روانگردان در بوشهر آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 16:002024-03-11حوادث

قاچاق مواد مخدر در قوطی های رب


قاچاقچیان مواد مخدر با ترفندی جدید اقدام به جاسازی بسیار ماهرانه مواد مخدر از نوع حشیش با بسته بندی خاص و با پوشش پلاستیک، به نحوی که بوی مواد مخدر قابل استشمام توسط سگ های مواد یاب نباشد، - کرده اند.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از یک تن و 200 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش در گمرک مرزی میلک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: یک دستگاه خودروی تریلر، از یکی از کشورهای همسایه شرقی به گمرک مرزی میلک، با کالای ترانزیتی رب گوجه فرنگی که به صورت قوطی های 900 گرمی به تعداد یک هزار و 769 بسته 12 عددی بسته بندی شده بود، وارد کشور می شود.

وی ادامه داد: مقصد اولیه این تریلر، که تحت عنوان شرکت حمل و نقل مشخصی قصد عبور از کشورمان را داشت، گمرک منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی هرمزگان و مقصد نهایی آن کشور بلژیک بود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در توزین اولیه، بار خالص کامیون، 18 تن و 640 کیلوگرم ارزیابی شد، لیکن با توجه به اینکه حمل این نوع بار به مقصد کشور بلژیک برای همکاران بنده در یگان حفاظت گمرک در مرز میلک موضوع نو و تازه ای بود، با مشکوک شدن به خودرو آن را به انبار گمرک انتقال می دهند.


برچسب ها: مواد مخدر - مواد - فرمانده یگان - انتظامی - مخدر - قاچاقچیان مواد مخدر - منطقه ویژه اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق مواد مخدر در قوطی های رب

قاچاق مواد مخدر در قوطی های رب