مطالب مرتبط:
آب تکانی جایگزین خانه تکانی نشود/ ضرورت توجه به صرفه جویی مصرف آب در روزهای خانه تکانی
صرفه جویی در مصرف آب در پایان سال ضروری است
صرفه جویی در مصرف آب در ایام پایانی سال ضروری است
صنعت لوازم خانگی نیاز به خانه تکانی دارد| در شرایط تولید یکسان با رقبای اروپایی مخالف واردات نیست
خانه تکانی؛ یک دورهمی کاری خانوادگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:102024-03-12اقتصادي

لزوم توجه به صرفه جویی مصرف آب در روزهای خانه تکانی


در حال حاضر میزان ذخایر سدهای پنج گانه تهران کاهش پیدا کرده و لازم است که همه مشترکان تهرانی در روزهای پایان سال و ایام خانه تکانی به موضوع صرفه جویی آب توجه ویژه ای داشته باشند.

- در حال حاضر میزان ذخایر سدهای پنج گانه تهران کاهش پیدا کرده و لازم است که همه مشترکان تهرانی در روزهای پایان سال و ایام خانه تکانی به موضوع صرفه جویی آب توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد پارسا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران در نشست خبری، با بیان اینکه با نزدیک شدن به فصل بهار و رسم خانه تکانی میزان مصرف آب افزایش می یابد تا جایی که می توان از اصطلاح آب تکانی به جای خانه تکانی استفاده کرد، گفت: در شرایطی که تهران با موضوع کم آبی دست پنجه نرم می کند، لازم است مشترکان به موضوع آب حساس تر باشند.

وی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف و سرانه آب شرب اظهار کرد: وضعیت ذخایر سدهای پنج گانه تهران چندان مناسب نیست و تهران جزو شهرهای حساس به حساب می آید و در این شرایط باید رویه مصرف آب تغییر کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به حجم مخازن سدهای تهران، گفت: درحال حاضر حجم آب سدهای تهران 244میلیون مترمکعب بوده که نسبت به میانگین بلندمدت 350 میلیون متر مکعب کاهش داشته است.


برچسب ها: خانه تکانی - تهران - روزهای پایان سال - صرفه جویی - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای تهران - موضوع
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به صرفه جویی مصرف آب در روزهای خانه تکانی

لزوم توجه به صرفه جویی مصرف آب در روزهای خانه تکانی