مطالب مرتبط:
محمودزاده، نماینده مجلس: مجلس آینده طرح ها و مصوبات غیراصولی زیادی خواهد داشت/ دعوای میان اصولگرایان شدت می گیرد/ به دلیل انتقاد از دولت و موضع گیری در جریان اعتراضات سال گذشته ردصلاحیت شدم
طرز تهیه کیک اسفنجی و ساده با پف زیاد+ فیلم / این کیک ساده برای افطار عالی است
مهم ترین رویکرد شرکت گاز اعتماد سازی است
طرز تهیه معجون تقویت کننده کمر | با خوردن این معجون دیگه کمر درد نمیگیری
بحران جدی اعتماد بین پاریس و برلین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 08:002024-03-19سياسي

اصولگرایان، لیست گمنامی نداشتند/شاید اعتماد به تهیه کنندگان لیست ها کم شده بود


در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک لیست اصلی و چند لیست گمنام از اصولگرایان وجود نداشت و مردم هم از بین لیست های مختلف، - یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک لیست اصلی و چند لیست گمنام از اصولگرایان وجود نداشت و مردم هم از بین لیست های مختلف، نمایندگان خود انتخاب کردند.

ناصر ایمانی در گفت وگو با ایسنا درباره نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تا پیش از این مردم در انتخابات معمولا به اکثریت یک لیست یا جریان رای می دادند اما یک پدیده نوظوری در این انتخابات رخ داد و آن رای دادن به افراد مختلف در لیست های جداگانه بود که به نظر من این شروع اتفاق تازه ای در انتخابات ها خواهد بود.

وی ادامه داد: قابل پیش بینی بود که اصلاح طلبان به آن معنا لیستی نداشته باشند یا لیست قوی از آن ها ارائه نشود و اصولگرایان هم با چند لیست وارد انتخابات شوند.

گاهی یک لیست اصلی و چند لیست گمنام در انتخابات وجود دارد ولی در این دوره اینگونه نبود و لیست گمنامی از اصولگرایان وجود نداشت و مردم هم از بین لیست های مختلف، نمایندگان خود انتخاب کردند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: از نظر سیاسی و جناحی، انتخاب از میان لیست های مختلف اتفاق مطلوبی نیست اما از دیگاه مردم شاید بتوان اینگونه گفت که شناخ


برچسب ها: لیست - انتخابات - انتخاب - انتخابات مجلس - اصولگرایان - تحلیلگر مسائل سیاسی - مختلف
آخرین اخبار سرویس:

اصولگرایان، لیست گمنامی نداشتند/شاید اعتماد به تهیه کنندگان لیست ها کم شده بود

اصولگرایان، لیست گمنامی نداشتند/شاید اعتماد به تهیه کنندگان لیست ها کم شده بود