مطالب مرتبط:
افغانستان کاردار پاکستان را احضار کرد
طالبان کاردار سفارت پاکستان در کابل را احضار کرد
طالبان کاردار سفارت پاکستان در کابل را احضار کرد
چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد؟
واکنش آمریکا به انتخابات روسیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 09:002024-03-19بين الملل

کوبا کاردار آمریکا را احضار کرد


کوبا با متهم کردن ایالات متحده در رابطه با تظاهرات اخیر در اعتراض به مشکلات اقتصادی، کاردار سفارت ایالات متحده در این جزیره منطقه کاراییب را روز دوشنبه احضار کرد.

- کوبا با متهم کردن ایالات متحده در رابطه با تظاهرات اخیر در اعتراض به مشکلات اقتصادی، کاردار سفارت ایالات متحده در این جزیره منطقه کاراییب را روز دوشنبه احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارلوس فرناندز معاون وزیر امور خارجه کوبا رسما با احضار بنجامین زیف کاردار آمریکا در کوبا، قاطعانه رفتار مداخله جویانه دولت آمریکا و سفارت آن در داخل کوبا را محکوم کرد و مراتب اعتراض دولت هاوانا ابلاغ شد.

وزارت خارجه کوبا در صفحه شبکه اجتماعی ایکس عنوان کرد مسئولیت مستقیم دولت آمریکا در مواجهه با وضعیت اقتصادی دشواری که کوبا در حال حاضر از آن عبور می کند و به طور خاص در مواجهه با کمبودها و مشکلاتی که مردم هر روز با افسردگی و کمبود منابع با آن مواجه هستند و فشار و تأثیر محاصره اقتصادی که برای از بین بردن ظرفیت اقتصادی کشور طراحی شده است، به وضوح دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی، تظاهرات بی سابقه ای روز یکشنبه در حالی در کوبا برگزار شد که کمبود مواد غذایی و قطعی برق برای ساعت ها ادامه داشت.


برچسب ها: ایالات متحده - کوبا - منطقه کاراییب - کاردار آمریکا - کاردار - آمریکا - کاردار سفارت
آخرین اخبار سرویس:

کوبا کاردار آمریکا را احضار کرد

کوبا کاردار آمریکا را احضار کرد