مطالب مرتبط:
مردم با حضور خود در انتخابات، خواب های دشمنان را آشفته کردند
استاندار: شرایط حضور همه سهامداران در انتخابات سهام عدالت یزد فراهم شود
نقدعلی: مردم با وجود تمام مشکلات، در انتخابات شرکت کردند
شرط عجیب نامزد انتخابات (شاکی فرماندار قزوین) در حضور دادستان! / جزییاتی جدید از جلسه مصالحه کذایی فرماندار سابق قزوین با دادستان و نامزد انتخابات مجلس
استاندار بوشهر: دشمنان قصد ناامن کردن انتخابات را داشتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 09:302024-03-10سياسي

مردم با حضور در انتخابات، دشمنان را مات کردند


منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور خود در انتخابات دشمنان را مات کردند و نگذاشتند که آنان به اهداف شوم خود برسند.

- نماینده و منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات مجلس شورای اسلامی: مردم با حضور در انتخابات، دشمنان را مات کردند ایسنا/آذربایجان شرقی منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور خود در انتخابات دشمنان را مات کردند و نگذاشتند که آنان به اهداف شوم خود برسند.

مسعود پزشکیان در گفت وگو با ایسنا افزود: علی رغم خباثت و تلاش های دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات و کاستی های موجود در روند اداری و اجرایی، مردم با حضور خود در پای صندوق های رأی دشمنان نظام را ناامید کردند.

وی به اتخاذ تدابیری برای جلب نظر قشر خاکستری برای شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: دولت باید شرایط را فراهم می کرد تا قبل از اینکه هیأت های اجرایی انتخابات، رد صلاحیت گسترده ای انجام دهند نفراتی که دارای وجهه عمومی و اجتماعی خوبی نزد مردم بودند کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی می شدند و در این راستا نیز من تمام این موارد را در جلسه روسای احزاب با ریاست محترم جمهوری بیان کردم.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس - دشمنان - مردم - آذرشهر و اسکو
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور در انتخابات، دشمنان را مات کردند

مردم با حضور در انتخابات، دشمنان را مات کردند